نخستین رشته غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی با عنوان مدیریت خانواده راه اندازی می شود.

 سیدمحمدباقر حسینی رییس دانشگاه علمی کاربردی البرز در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:برای اولین بار در استان به صورت غیرحضوری رشته مدیریت خانواده  تدریس  میشود و در حال حاضر ۳۰۰ نفر برای علم آموزی در این رشته ثبت نام کرده‌اند.
 
وی افزود: متاسفانه این رشته هنوز آن طور که باید و شاید در میان مردم شناسانده نشده و امیدواریم با افزایش تعداد دانشجو، علاقه‌مندان بیشتری برای تحصیل در این رشته اقدام کنند.
 
حسینی خاطرنشان کرد: مدیریت خانواده امربسیار مهمی است که نیازمند شناخت و آگاهی در ارتباط با کارکرد و اصول راهبری و هدایت بنیان خانواده است.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که امروزه بیشتر زنان به ویژه زنان خانه‌دار بخش مهمی از مدیریت خانواده در جنبه‌های مختلف تربیتی و رفتاری فرزندان را به عهده دارند، تحصیل آنها در این رشته می‌تواند موفقیت آنان را در مدیریت صحیح خانواده تا حدودی تضمین کند.
 
وی گفت: در حال حاضر ۳۰ مرکز علمی کاربردی در استان وجود دارد که ۲۷ مرکز آن فعال است و سه مرکز دیگر با تامین برخی امکانات از جمله نصب پل هوایی و آسفالت مسیر منتهی به دانشگاه فعال می شوند.
 
وی یادآور شد: توجه به وجود بیش از سه هزار و ۶۰۰ کارخانه صنعتی در البرز تلاش داریم با حمایت استانداری استعدادهای بیشتری برای تاسیس مراکز علمی کاربردی شناسایی کنیم .
 
وی ابراز داشت : با اضافه شدن بیش از ۳ هزار دانشجو طی سال گذشته، هم اکنون دانشگاه علمی کاربردی استان به ۱۶ هزار نفر خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار