سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در حالی معرفی شد که 13 بازیکن فصل گذشته صبای قم در آستانه خداحافظی با این تیم قرار دارند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در شرایطی که دقیقا 42 روز به آغاز دیدارهای هفته نخست از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم‌ها مشغول جذب بازیکنان جدید خود هستند، صحبت‌های مختلفی در خصوص انتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف بر سر زبان علاقمندان به این رشته ورزشی پر مخاطب قرار دارد.
محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در حالی که با قطعی شدن حضورش در صبا تا حدودی خیال هواداران این تیم را راحت کرده است اما موضوع مهم دیگری این روزها با جدیت روی اعصاب صبایی ها راه می رود و آنهم بحث خداحافظی تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی این تیم در لیگ فصل گذشته است.
برای حضور در رقابت های لیگ برتر دوره سیزدهم و بازی های جام حذفی دوره بیست و هفتم احتمالا سرمربی جدید صبا نسبت به همکاری با چند بازیکن فصل قبل صبای قم اعلام بی‌نیازی خواهد کرد اما تا قبل از اینکه مایلی کهن کار خود را با صبا آغاز کند به نظر می رسد یک تیم کامل از ترکیب صبا جدا شوند.
از بین بازیکنان جوان یا با تجربه‌ای که در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن صبای قم برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفته و در نهایت موفق به کسب مقام دهم شدند، قرارداد 13 بازیکن با صبا به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه باید مذاکره خود برای جذب مهره‌های مورد نظر را از سر بگیرند.
مجید حیدری، دیوید سانیا ویکروم، سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، رامین رضائیان، میلاد نوری، مهدی بدرلو، اکبر صادقی، ایمان رزاقی‌راد، محسن بيات، بهمن طهماسبی، حامد لک بازیکنانی هستند که احتمال جدایی آنها از صبای قم فراوان است./س
برچسب ها: قم ، تحول ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.