فرماندار مشهد از رقابت 611 نامزد برای رسیدن به 25 کرسی شورای اسلامی شهر مشهد خبرداد و افزدو: 40 درصد از این افراد زیر30سال هستند و تحصیلاتشان بالای لیسانس وحوزوی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسن موحدیان، فرماندار مشهد در گردهمایی داوطلبین شرکت در انتخابات شورای اسلامی مشهد که در تالار نور برگزارشد بیان داشت: انتخابات در نظام ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: امام (ره) خواستند برخلاف همه انقلاب ها که برای به دست آوردن قدرت اولیه انتخاباتی انجام نمی شد، برای پیاده شدن جمهوری اسلامی مردم رأی بریزند.

موحدیان با اشاره به اصل بودن انتخابات در جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات هم یک اصل است.

فرماندار مشهد بیان داشت: حماسه واژه ایست که پشتوانه فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی دارد، درواقع حماسه یعنی اینکه در یک تنگنا کار بزرگ انجام شود همانطور که درحماسه کربلا و جنگ تحمیلی این اتفاق افتاد.

وی در خصوص راه های خلق حماسه گفت: جو تهمت زدن باید برداشته شود و کاندیداها و حامیانشان سعه صدر داشته باشند.

موحدیان اظهارداشت: در چهارمین انتخابات شورای شهر، از همه سلایق با توجه به تکثر کاندیداها که 611 نفرهستند وجوددارد که 40درصداین افرادزیر30سال هستندوتحصیلاتشان بالای لیسانس وحوزوی هستند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید با برنامه باشند و حدود اختیار شوراها را بدانند ومطلبی که بیان میکنند برطبق قانون وبابرنامه ریزی باشد.

موحدیان درپایان افزود: فرهیختگان جامعه نسبت به بی قانونی ها ساکت نمی نشینند و کاندیداها مطالبی را بیان کنند که در چارچوب قانون و اختیارات شورا باشد و اینکه خلاف اسلام نباشد و این خودبه خلق حماسه کمک میکند.


برچسب ها: شورای ، شهر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.