رئیس سازمان داراقرآن کریم در نشست مسئولان و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی از افتتاح انجمن خیرین و راه اندازی فاز اول آموزش مجازی قرآن کریم در سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران قره شیخ لو صبح امروز در همایش مسئولان و کارشناسان دارقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی و در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: سال 91 یکی از پربارترین سال های مجموعه کاری سازمان تبلیغات اسلامی بود که بهترین عملکرد را در بودجه نیم درصدی محول شده داشت و امسال نیز با توجه به تصویب بودجه قرآنی در مجلس شورای اسلامی پیش بینی سال پرباری را رد این زمینه داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مبنا و هدف ما براساس سند راه بردی است که سازمان در سال 89 تدوین و در سل 90 ابلاغ کرده و تمامی برنامه ها و تلاش ها در جهت تحقق اهداف سند راه بردی و نیز افق 1409 است.

قره شیخ لو در ادامه با اشاره به برنامه های سند راه بردی اظهار داشت: تربیت نیروی قرآنی، تعامل با دستگاه ها و افراد حقیقی که در فعالیت های قرآنی موثر هستند، توسعه حضور مردم در فعالیت های قرآنی به اشکال مختلف نظیر توسعه خانه های قرآنی در روستاها از جمله اهداف سند راه بدری و نیز دستور کار سازمان دارالقران کریم است.
وی در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های حضور مردم در فعالیت های قرانی راه اندازی انجمن خیرین است که از سال گذشته مطرح شده و امسال افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه بیان گرد: سازمان درالقرآن کریم با 460 کارشناس قرانی بزرگترین شبکه قرآنی کشور است که باید آموزش هایی برای آن تدارک دیده شود.

• راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای محصولات قرآنی و فرهنگی در مراکز استان ها

قره شیخ لو در ادامه این همایش از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای محصولات قرآنی در مراکز استان ها خبر داد.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به آمادگی این سازمان برای تامین محصولات قرآنی جهت راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای محصولات قرآنی تصریح کرد: در راستای توسعه، طراحی و تولید محصولات قرآنی چند سالی است که مجموعه انتشارات محصولات قرآنی راه اندازی شده اما آنچه مورد نظر است راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای کالاهای فرهنگی و قرآنی به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در زمینه دسترسی محصولات قرآنی است که سازمان دارالقرآن کریم آمادگی تامین محصولات فرهنگی و قرآنی این فروشگاه ها را دارا است و لازم است در استان ها شرایط سخت افزاری آن مهیا شود.

• راه اندازی فاز اول آموزش مجازی قرآن کریم در سال 92

همچنین قره شیخ لو در ادامه این همایش از راه اندازی فاز اول آموزش مجازی قرآن کریم در سال 92 خبر داد.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم خاطرنشان کرد: برای سال 92، 40 عنوان برنامه در دستور کار سازمان درقرآن کریم قرار دارد که از این جمله می توان به راه اندازی فاز الو آموزش مجازی قرآن کریم، اجرای مسابقات تلاوت برای اولین بار در کشور، افتتاح انجمن خیرین و راه اندازی مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم اشاره کرد./ل

برچسب ها: داراقرآن ، مجازی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار