مدير كل ورزش و جوانان استان اردبیل از تشکیل ستاد بازی های آسیایی و پارآسیایی در این استان با هدف افزایش تعداد ورزشکاران اردبیلی در این بازی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احد پازاج اضافه کرد: ورزشكاران و اداره ورزش و جوانان استان با بدنه و توان كارشناسي خود براي بازي هاي آسيايي برنامه ريزي منظمي انجام داده و در قالب ستاد بازي هاي آسيايي فعاليت مي كند.

وی افزود: برنامه ریزی مدون برای افزایش تعداد ورزشکاران و نیز ارتقا کیفیت رشته ها و مرغوبیت مدال های کسب شده توسط ورزشکاران این استان از مهمترین اهداف تشکیل ستاد بازی های آسیایی در اردبیل است.

مدير كل ورزش و جواناناستان یادآور شد: علاوه بر این ، این ستاد تلاش می کند با استفاده از نظرات کارشناسی و برنامه ریزی بر پایه علمی حضور ورزشکاران زن اردبیلی نیز در این بازی ها افزایش یابد.

پازاج رشته هایی مثل شمشیربازی، تکواندو، گلف و... را از جمله رشته هایی دانست که ورزشکاران زن اردبیلی می توانند در جمع ملی پوشان کشورمان در بازی های آسیایی حضور داشته باشند.

وی متذکر شد: در كنار تشكيل ستاد بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون كره جنوبي، پروژه استعداد يابي در تمامي رشته هاي ورزشي به ويژه رشته هاي الويت دار استان پيگيري مي شود.

وي با بیان اینکه كشف، جذب، هدايت و پرورش استعداد هاي ورزشي با رويكرد علمي تخصصي در تربيت ورزشكار برتر از جمله اهداف استعداد يابي در ورزش استان مي باشد، تصریح کرد: تلاش در زمينه استعداديابي، پيشرفت در سطح ملي، منطقه اي و جهاني را به دنبال خواهد داشت و اين امر آينده ورزش استان را تضمين مي كند./س

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، ستاد ، بازی ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.