هر کاندیدایی برای ستاد های خود درخواست خطوط تلفن ثابت دارد که مخابرات تهران تا کنون به تمامی این نیازها پاسخ داده شد و 4 هزار تلفن موقت در ایام انتخابات فعال است.

یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران در این خصوص به  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: مخابرات تهران تا کنون به تمامی این نیازها پاسخ داده است و 4 هزار شماره تلفن موقت برای انتخابات از سوی ستادهای انتخاباتی وزارت کشور، فرمانداریها و استانداری درخواست شده است.
وی ادامه داد: این شماره ها بر اساس تقاضای صورت گرفته تنها در این ایام فعال است و تاریخ دایر شدن و قطع آن مشخص خواهد بود.
یافتیان با بیان اینکه ارتباط بین فرمانداریها در سطح تهران با مراکز اخذ رای نیز در حال برقراری از طریق دیتا و تلفن است اظهار داشت: تمامی نیازهای ارتباطی وزارت کشور، فرمانداری، بخشداری، ستادهای انتخاباتی محل صندوق های رای  و محله هایی که کاندیدها برای تبلیغ استفاده می کنند در حال برقراری است و با توجه به تقاضای بسیاری که برای ایجاد خطوط تلفن دریافت شده تا کنون در شهر تهران 4 هزار خط تلفن موقت نصب شده است.
یافتیان خاطر نشان کرد: در کل استان تهران تعداد تقاضا برای دریافت خطوط دیتا و تلفن بالاست و تلفن های موقت بر اساس در خواستهای دریافت شده دارای زمان دایر شده و قطع شدن است و هزینه کارکرد این خطوط نیز از یک شماره ثابت که باید از سوی متقاضی به ما اعلام شود کسر خواهد شد./ل
برچسب ها: مخابرات ، کاندیداها ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار