معاون وزير راه وشهرسازي گفت: تاکنون 570 واحد به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میزان 320واحد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شده اند .

مجیدکیان‌پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه يک هزار و 20.3  هکتار بافت فرسوده در سطح استان مرکزی شناسایی شده است ،گفت :مطالعات تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده خمین ،شازند ، کرهرود ، سنجان ، مامونیه و تفرش با پیشرفت بیش از 70 درصد  در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهر سازی در ادامه تصريح کرد: تا کنون 5 هزار و 951 تسهیلات نوسازی دراختیار ساکنان در بافت فرسوده استان مرکزی قرار گرفته است که از این  میزان  4 هزاز 90  واحد به بانک های عامل معرفی شده اند .

  مدیر عامل شرکت مادر تخصصی  عمران و بهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: در سال 1391 معادل 2 هزار و 357 واحد مسکوني تسهیلات  نوسازی  به واحد های مسکونی در سطح استان مرکری  اختصاص یافته بود.


وي در ادامه اظهارداشت: تاکنون 570 واحد به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میزان 320 واحد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شده اند .


 کيان پور در ادامه توضيح داد: تا کنون 2 هزارو 452 واحد مسکونی نوسازی شده در محدوده بافت فرسوده استان مرکزی به بهره برداری رسیده است .


انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار