مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: از 51 هزار و 205 واحد مسکوني يک هزار و 113 مورد در بافت‌های فرسوده تخریب و 3 هزار و 919 جايگزين آن شده است.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه يک هزار و 785هکتار بافت فرسوده در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده است، گفت: تعداد 51 هزار و 205 واحد مسکوني در این محدوده سرشماری شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه تصريح کرد: از 51 هزارو 205 واحد مسکوني يک هزار و 113 واحد مسکوني دربافت های فرسوده تخریب و 3 هزار و 919  جايگزين آن شده است.
 
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه اظهار داشت: از ابتدای روند اعطاء تسهیلات نوسازی تا کنون 4 هزار و 495 خانوار کرمانشاهی با استفاده از تسهیلات  نوسازی در بافتهای فرسوده صاحب مسکن شدند.

وي با اشاره به اينکه در دو سال گذشته  2 هزار و 752 واحد مسکونی در بافت هاي فرسوده کرمانشاه نوسازی و به بهره برداري رسيده است افزود: هم اکنون748 واحد دیگر نیز  آماده بهره برداري است.

معاون وزیر راه و شهر سازی درادامه خاطر نشان کرد: باهمت کلیه مدیران و مسئولان شهری در استان کرمانشاه، حماسه ای جدید  در نوسازی بافت های فرسوده این استان در راه است.

کيان پور خاطر نشان کرد: امسال با مشارکت استان و دفتر مقام معظم رهبری و متناسب با تعهدات در اجرای پروژه های ساماندهی و سکونتگاههای غیررسمی شهرهای استان کرمانشاه اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در پايان گفت: در سال جدید با مشارکت حداکثری مردم  و سرمایه گذاران در بافت های فرسوده شهری شاهد خلق حماسه ای در نوسازی بافت های فرسوده این استان باشیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار