سرپرست معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اختصاص 17 هزار فقره تسهیلات 10 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ˈمجید کرمیˈبا تاکید بر تلاش این ستاد بر ضرورت اجرای هرچه سریعتر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: طی سالهای اخیر و با حمایت های دولت، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت توانسته نسبت به نوسازی 84 هزار و 500 دستگاه تاکسی شهری در کل کشور و بیش از 25 هزار دستگاه در تهران اقدام نماید که این کار نه با سرمایه گذاری شهرداری تهران بلکه از محل اعتبارات و تسهیلات دولتی صورت گرفته است. 
وی با اشاره به اجرای قانون توسعه حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، اظهار داشت: با همکاری بانک مرکزی و بانک صادرات، 17 هزار فقره تسهیلات 10 میلیون تومانی با نرخ 15 درصد جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی اخذ شده که این اقدام به طور قطع گام مثبتی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی است.
سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با تشکر از همکاری معاونت راهنمایی و رانندگی ناجا در صدور مجوز شماره گذاری خودروهای تاکسی تک ایربک تا پایان خرداد ماه سالجاری، گفت: ایران خودرو در ادامه همکاری های گذشته با ستاد، قول مساعد جهت اختصاص بخش اعظم خودروهای سمند تولیدی به طرح نوسازی تاکسی داده تا رانندگان آن بتوانند به صورت نقدی و یا استفاده از تسهیلات بانکی مانند گذشته اقدام به اسقاط و نوسازی تاکسی های خود کنند. 
کرمی انجام برخی مصاحبه ها از سوی مسئولین تاکسیرانی تهران مبنی بر عدم پیگیری ستاد در امر نوسازی تاکسی ها را ناشی از عدم اطلاع کافی از روند کار دانست و افزود: متاسفانه نگذاشتن وقت برای حضور در جلسات توسط این افراد سبب شده تا چنین اظهار نظرهایی صورت گیرد. 
به گزارش روز چهارشنبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و همسویی هرچه بیشتر، به سمت ایجاد بسترهای مناسب جهت رفاه حال این قشر گام برداشته شود./ف
برچسب ها: تسهیلات ، نوسازی ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
شما به فکر راننده تاکسیها نیستید بفکر دادن وام با سود بالا و خودتان هستید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
تاکسیهای فرسوه کرج تاکی باید منتظرتعویض بمانند ایاامید هست!
آخرین اخبار