دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به موازین قانونی اخلاق انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برای فعالیت در ستادهای انتخاباتی کاندیداها ، شایسته است که از افراد موجه و قانونگرا استفاده شود.

سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس با هدف هر چه بهتر برگزارشدن انتخابات پیش رو، بایدها و نبایدهایی را در دستور کار خود قرار داده است و با دعوت از روسای ستادهای انتخاباتی ، موارد قانونی را دراین زمینه با آنها درمیان گذاشته است.

وی ادامه داد: استفاده نکردن از بلندگو در خودروهای متعلق به ستادهای تبلیغاتی درمعابرعمومی ، محو نکردن پوسترهای تبلیغاتی سایر کاندیداها و عدم استفاده از افراد بد سابقه در این گونه ستادها از جمله مواردی است که ستادهای انتخاباتی از آن منع شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: همچنین تجمع در جلوی ستادهای انتخاباتی ممنوع است و درصورت مشاهده با افراد تجمع کننده برخورد و از ادامه فعالیت ستاد جلوگیری می شود.

سجادیان افزود: مسوولان ستاد انتخاباتی اگر قصد برگزاری تجمع دارند باید از قبل با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند تا این امر موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشود.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 24 خرداد برگزار می شود./ب

برچسب ها: ویژه ، انتخابات ، قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.