مسئول سازمان بسیج عشایر کشور گفت: با ساماندهي جامعه عشاير در بسيج، هم اكنون 60 درصد بسيجيان عشاير به حراست از مرزهاي كشور مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سردار مهدی جمشیدی در مجمع شورای عالی بسیج عشایر خراسان جنوبی در بيرجند، اظهارداشت: در استانهای شمالی و شرقي کشور از جمله خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان 50 تا 60 درصد بسیجیان عشایر ساماندهی شده و به کمک نیروهای انتظامی در حراست از مرزها مشغول فعاليت هستند.

وي با اشاره به نقش و جایگاه عشایر در تامین امنیت نوار مرزی کشور، تصريح كرد: از توان و ظرفیت نیروهای عشایر در نوار مرزی استان استفاده می شود.

مسئول سازمان بسیج عشایر کشور با بیان اینکه جامعه عشایر همواره در عرصه های اجتماعی و سیاسی حضور پررنگی داشته اند، افزود: این قشر در تامین امنیت مرزهای کشور نقش بسزایی دارند.

سردار جمشيدي با اشاره به پيشنهاد دشمن براي مذاكرده با ايران، بيان كرد: ايران هم اكنون در صدر كشورهاي جهان در زمينه هاي توليد، ‌فناوري هاي نوين، توليدات و خودكفايي قرارداشته و نيازي به مذاكره با آمريكا ندارد.

به گفته وي رشد اقتصادي ايران در ابتداي انقلاب صفر بوده و هم اكنون به 2.6 درصد افزايش يافته است.

وي ادامه داد: حضور گسترده، آگاهانه و با بصيرت مردم در 24 خرداد ماه بيانگر تحقق حماسه سياسي بوده و سناريوهاي دشمن را ناكام مي كند.

مسئول سازمان بسیج عشایر کشور با اشاره به اينكه در 24 خرداد ماه مردم بار ديگر توطئه هاي دشمن را خنثي خواهند كرد، افزود: مردم بايد علاوه بر حضور گسترده بر انتخاب فرد اصلح و شخصي كه كشور را در راستاي اهداف انقلاب اسلامي و بيانات رهبر معظم انقلاب هدایت کند حساسيت بيشتري نشان دهند./ب

برچسب ها: عشایر ، حراست ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.