معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 از طرح استمرار نگه داشت پایتخت با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان در این منطقه خبر داد.

مهران احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح استمرار و نگه داشت پایتخت طرح مبارزه با جانوران مضر شهری با تشکیل کمیته های فنی واجرایی در نواحی 5 گانه منطقه به منظور وصول بهترین نتیجه از اوایل اردیبهشت ماه اجرا شد.
وی افزود: طی این طرح عملیات شناسایی کلونی های فعال موش با روش انسداد غیر مقاوم در فازهای عملیاتی تعیین شده توسط عوامل پیمانکار مستقر در نواحی تحت نظارت کارشناسان محیط زیست انجام و در مجموع 2 هزار و 190 منفذ شناسایی 3 هزار و 515 مورد طعمه گذاری انجام شد.
احمدی خاطر نشان کرد: در این روش با استفاده از مصالح غیر مقاوم منافذ موجود در سطح فازهای عملیاتی مسدود شده و در صورت باز شدن در روز بعد عملیات طعمه گذاری درون آنها انجام می شود.
وی افزود: مشارکت و آگاهی شهروندان نقش به سزایی در اجرای این طرح داشته و بر همین اساس اقلام آموزشی و اطلاع رسانی جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و مشارکت بیشتر آن ها در 19 محله منطقه تهیه نصب و توزیع شد./ف
برچسب ها: طعمه ، جانور ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار