رییس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از دو هزار کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز گچساران در دولت های عدالت محور نهم و دهم تعویض،مرمت و بازسازی شده است.

ˈعزیزاله طریقی نژادˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج، طول خطوط شبکه نفت و گاز صنعت نفت گچساران را پنج هزارو 500 کیلومتر برآورد کرد و افزود: بیش از یک هزار و 600 کیلومتر از خطوط به صورت زیر زمینی نصب شده است.
وی از تعویض و مرمت بیش از 500 کیلومتر از خطوط نفت و گاز زیر زمینی در چند سال گذشته خبر داد و گفت: همه مواد اولیه و اتصالات مورد نیاز شبکه از تولیدات داخل کشور تهیه شده است.
رییس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات صنعت نفت گچساران تاکیدکرد: تحریم اقتصادی دشمن هیچ گونه خللی در توسعه و بازسازی شبکه انتقال نفت و گاز صنعت نفت گچساران نداشته و به یاری خدا همه تاسیسات انتقال نفت و گاز محصول تولیدی بومی سازی شده است.
طریقی نژاد تاکید کرد: با توجه به استاندارد سازی و حفاظت صحیح از شبکه انتقال، ترکیدگی و انفجار خطوط ناشی از فرسودگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چند سال اخیر به حداقل ممکن کاهش یافت.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حدود 20درصد ازنفت صادراتی کشور را تولید می کند./س
برچسب ها: صنعت ، دولت ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.