معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی استان قم از لحاظ انتظامی و ترافیکی در نیمه خردادماه آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد صادقی با اشاره به برنامه‌های این نیرو در سالگرد رحلت امام خمینی اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی استان قم برای پذیرایی از زائرین حرم امام خمینی (ره) در روزهای 13،‌ 14 و 15 خرداد اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در عوارضی قم تهران خواهد کرد.

وی اضافه کرد:‌ پرسنل راهنمایی و رانندگی نیز با حمایل السلام علیک یا روح‌الله در روزهای 14 و 15 خرداد در سطح معابر شهری و برون شهری استان قم حضور پیدا خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم شهر قم را یکی از محل‌های توقف زائرین حرم امام خمینی دانست و افزود:‌ بسیاری از زائرین حرم امام خمینی(ره) به زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران خواهند رفت.

وی اضافه کرد:‌ نیروی انتظامی استان قم از لحاظ انتظامی و ترافیکی آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

صادقی با اشاره به توصیه‌های انتظامی برای مسافرین اظهار داشت:‌ به مسافرین توصیه می‌کنم در ازدحام جمعیت و مکان‌های شلوغ مراقب اشیاء قیمتی خود از جمله کیف باشند و از پارک خودرو در مکان‌های خلوت خودداری کنند.

وی اضافه کرد:‌ مسافرین وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی همچون قفل فرمان و قفل پدال مجهز کنند، اشیاء‌ قیمتی خود را در خودرو در دید افراد قرار ندهند و همچنین به رعایت شئونات اخلاقی،‌ حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند./س

برچسب ها: قم ، آمادگی ، امنیتی ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.