امروز ، نمایندگان سینمایی کشور با حضور برنامه فانوس رادیو نمایش برای نخستین بار در طول مدت اختلاف، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می کنند تا در جلسه ای به مفاهمه بپردازند.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این جلسه که به پیشنهاد  برنامه "فانوس " برگزار می شود، نمایندگان سازمان سینمایی به اتفاق عظیمی میر آبادی  معاون فعالیت های سازمان سینمایی کشور و فرشته طائر پور به همراه نمایندگانی از خانه سینما حضور خواهند یافت.  
همچنین متن کامل این جلسه  توسط  برنامه ی " فانوس" ضبط و گزارش آن ، چهارشنبه شب به سمع شنوندگان و جامعه سینمایی کشور خواهد رسید.
گفتنی است ، پیش از این دربرنامه هفته گذشته  که عظیمی میرآبادی به نمایندگی از جواد شمقدری در آن  حضور یافته بود پس از روی خط آمدن فرشته طائر پور از تهیه کنندگان منتقد،  بحث در خصوص  خانه سینما مطرح وعملکرد وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، درباره آن به چالش کشیده شد که در نهایت  طرفین به پیشنهاد رادیو نمایش در جلسه امروز به حل اختلاف می پردازند.
برنامه فانوس کاری است از گروه نمایش و اندیشه رادیو نمایش  که با اجراو کارشناسی علی روئین تن ،کارگردان سینما و تئاتر،  چهارشنبه ها  ساعت 22:30از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف 5/107مگاهرتز پخش می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار