نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات از ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم در جریان انتخابات نقش اول و کلیدی را دارند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمد کرمی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ملت شریف ایران خود را برای خلق حماسه آماده می کند.گفت: مردم ایران با انتخاب افراد در جایگاه های مختلف، نقش موثر خود را در عرصه های گوناگون به منصه ظهور می رسانند.


وی مهم ترین خواسته ملت را از رییس جمهوری آینده، تبعیت از قانون، ولایتمداری و گام برداشتن در راه اعتلای نظام دانست و گفت : رییس جمهوری آینده باید بارقه امید را در دل مردم ایران زنده کند تا این نظام الگویی برای سایر کشورهای دنیا شود.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ساختاری سیاسی، مردمی و دمکراتیک دارد که منطبق بر قوانین الهی است.گفت: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد مایوس کننده دشمنان اسلام در دنیای خارج است و می تواند در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه مصادیق فرد اصلح را در لابلای سخنان بزرگان و رهبری می توان دریافت، گفت: سکاندار قوه مجریه باید بتواند گفتمان پیشرفت و عدالت را محقق سازد و منویات مقام معظم رهبری را براساس سیاست کلی در افق چشم انداز به منصه ظهور برساند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، کرمی راد ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.