دانشجويان بايد شرکت در فعالیت‌های انتخاباتی در اين دوره حساس را به عنوان یک رسالت تاریخ‌ساز از جمله وظايف خود بدانند.

خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با موضوع رعايت اخلاق سياسي از سوي کانديداهاي انتخاباتي و نقش دانشجويان در خلق حماسه سياسي کشور، گفت‌وگوهايي را با فعالان دانشجويي دانشگاه‌هاي کشور انجام داده، که در گزارش زير چکيده‌اي از اين گفت‌وگوها را مي‌خوانيد.

"مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی" در خصوص نقش دانشجويان در خلق حماسه سیاسی کشور گفت: دانشجویان برای خلق اين حماسه، بايد با آگاهی‌رسانی در سطح جامعه به عنوان یک طيف تاثيرگذار، پررنگ‌ ظاهر شوند.

رمضان‌پور: ملاک دانشجويان در انتخاب شخص اصلح بر پايه "مدير و مدبر" بودن کانديداها باشد
"مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت" گفت: تشکل‌هاي دانشجویی باید مدیر و مدبر بودن کانديداها را به عنوان يکي از مبناهای انتخاب شخص مورد نظر براي رياست قوه مجريه قرار دهند تا از اين طريق زمینه برای انتخاب فرد اصلح و شایسته در کشور فراهم شود.

محمدي‌راد: ضرورت تثبيت نگاه قیاسی به دستاوردهاي نظام
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: نباید به نظام نگاه تک بعدی و استقرایی داشته باشیم، بلکه بايد با یک رويکرد قیاسی، در جهت پيشرفت ايران اسلامي گام بر‌داريم.

عبدي: اسراف در تبليغات انتخاباتي بدبيني مردم را به همراه دارد
دبير انجمن اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه تهران گفت: دوري از اسراف و تجمل‌گرايي يکي از مواردي است که کانديداها بايد در زمان تبليغات انتخاباتي مدنظر قرار دهند.

گودرزي: وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي انعکاس نگاه واقع بينانه است
"معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي" گفت: تشکل‌هاي دانشجويي با امکانات رسانه‌اي خود مي‌توانند با اتخاذ يک رويکرد واقع بينانه از وضعيت کشور، نقاط مثبت نظام را با هدف ايجاد اميد در بين مردم براي پيشرفت انعکاس دهند.



ملایی: حضور پر شور ملت ایران در انتخابات توطئه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی می‌کند
"مسئول بسيج دانشگاه علامه‌طباطبایی" گفت: مردم ایران بار ديگر با حضور در پاي صندوق‌هاي‌ راي، پاي‌بندي و علاقه خود را به نظام جمهوري اسلامي ثابت کرده و توطئه دشمنان کشورمان را بار دیگر شکست خواهند‌ داد.

حکيمي: توجه به مّر قانون از سوي رد صلاحيت شدگان الزامي است
مسئول بسيج دانشگاه تهران گفت: با توجه به اينكه قانون به منزله هدايتگر افراد جامعه مدون شده است نامزدهاي رد صلاحيت شده نبايد دنبال جنجال‌هاي سياسي باشند.

نيازي: لزوم وحدت و انسجام دروني رسانه‌ها و مسئولان در امر انتخابات
"عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي" گفت: مسئولان براي موفقيت در انجام وظايف خود در انتخابات رياست‌جمهوري به شدت نيازمند راهنمايي و همکاري‌هاي صميمانه با رسانه‌ها و مطبوعات هستند.



گل‌صنم‌لو: كانديدا‌ها از نقد دولت‌هاي گذشته پرهيز كنند
"مسئول بسيج دانشگاه شاهد" گفت: کانديداها در فرصت تبليغاتي خود بايد به ارائه برنامه پرداخته و به جاي نقد دولت‌هاي گذشته به ارائه راهکارهاي عملي براي حل معضلات پيش‌رو اقدام كنند.


گودرزی: دانشجويان حضور در انتخابات را بايد يك رسالت تاريخ‌ساز بدانند
معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويی گفت: دانشجويان بايد شرکت در فعالیت‌های انتخاباتی در اين دوره حساس، را به عنوان یک رسالت تاریخ‌ساز از جمله وظايف خود بدانند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار