ستاره تیم ملی والیبال آرژانتین بازیهای لیگ جهانی را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری والیبال ایتالیا، فاکوندو کونته بازیکن مشهور تیم ملی والیبال آرژانتین رقابتهای لیگ جهانی را از دست داد.این بازیکن مشهور که سالها تجربه فعالیت در سری A1 ایتالیا را در کارنامه دارد از سال 2008 به تیم ملی آرژانتین راه یافت و نظر مساعد اعضای کادر فنی را جلب کرد. به نوشته رسانه های خبری وی از ناحیه سرشانه تحت عمل جراحی قرار گرفته و به گفته پزشکان امکان حضور در رقابتهای لیگ جهانی والیبال را نخواهد داشت.
 
-همچنین رسانه های خبری اعلام کرده اند که لوچانو لچکو با بازوبند کاپیتانی تیم ملی والیبال آرژانتین به میدان خواهد رفت.این بازیکن هم از سال 2006 جواز حضور در تیم ملی والیبال کشورش را به دست آورده و سالهاست که در بالاترین سطح والیبال ایتالیا مشغول کسب تجربه است.وی در چهارچوب رقابتهای مختلف به عناوین جالب توجهی هم دست یافته است.
 
-تیم ملی والیبال ایتالیا این هفته برای سنجش آمادگی بازیکنانش در رقابتهای لیگ جهانی با تیم ملی والیبال فرانسه دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.این دو مسابقه با توجه به برنامه از پیش تعیین شده در دو شهر مختلف از ایتالیا برگزار می شود و مائورو بروتو سرمربی تیم وملی والیبال این کشور نفرات مورد نظرش را برای این بازی بطور رسمی اعلام کرد.گفتنی است ایتالیا با ترکیبی بسیار جوان در رقابتهای لیگ جهانی حاضر خواهد شد./مح
برچسب ها: جهان ، والیبال ، نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار