يک استاد دانشگاه گفت: رسانه‌هاي داخلي بايد با اطلاع‌رسانی دقیق، تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را خنثی و آگاهي‌هاي لازم را در خصوص انتخابات و برنامه‌هاي نامزدهاي رياست‌جمهوري به مردم ارائه دهند تا زمينه براي سوء‌استفاده دشمنان نظام فراهم نشود.

"ابوتراب عليرضايي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش رسانه‌هاي غربی عليه انتخابات رياست‌جمهوري، اظهار داشت: با توجه به اهميت و تاثيرگذاري ايران در منطقه و بین‌الملل، رسانه‌هاي غربي با تبليغات و اطلاع رساني‌هاي منفي در خصوص کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري، افکار عمومي را دچار چالش می‌کنند و در تلاشند که ذهنيت مردم را نسبت به نظام بدبين کنند.

وي با اشاره به سیاست رسانه‌های غربی مبنی بر حمايت از يک کانديدا و نفي ديگر کانديداها تصریح کرد: از جمله راهکارهاي رسانه‌های غربي ایجاد  تنش و نفاق در بين نامزدهاي انتخابات و گروه‌هاي سياسي حاکم بر جامعه و  مردم است.

اين استاد دانشگاه در پايان خاطرنشان کرد: رسانه‌هاي داخلي بايد با اطلاع‌رسانی دقیق، تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را خنثی ساخته و آگاهي‌هاي لازم را در خصوص انتخابات و برنامه‌هاي نامزدهاي رياست‌جمهوري به مردم ارائه دهند تا زمينه براي سوءاستفاده دشمنان نظام فراهم نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار