کانديداها جوزده و سياست‌زده نشوند و از دادن وعده و شعارهاي غيرقابل انجام بپرهيزنند تا به شعور و آگاهي مردم توهين نشود.

"عشرت شايق" عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت رعايت اخلاق در تبليغات و مناظره‌هاي تلويزيوني گفت: نامزدهايي که از فيلتر شوراي نگهبان رد و تاييد صلاحيت شده‌اند، بدانند که قرار است سکان قوه مجريه را به دست بگيرند لذا بايد در چارچوب ارزش‌هاي ديني و موازين انقلابي حرکت کنند.

وي ادامه داد: کانديداهاي رياست‌جمهوري براي رسيدن به هدف از هر وسيله‌اي استفاده نکنند و موتور محرکه رقابت‌ها را به سمت معرفي خود و ارائه برنامه‌هايشان اختصاص دهند.

اين عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح کرد: نامزدهاي رياست‌جمهوري بدانند که براي اثبات خود نبايد به تخريب رقبايشان دست بزنند چراکه حرکت در اين مسير آلوده‌ترين حرکت سياسي است.

شايق افزود: بد اخلاقي‌ها و تخريب در رفتار کانديداها نشانگر حقير بودن و ضعف شخصيتي آنها است و اين افراد در حوزه سياسي ظرفيت تصدي‌گري سکان قوه مجريه دا ندارند.

وي اظهار داشت: کانديداها در برنامه‌هاي تلويزيوني وقار و متانت خود را به مردم نشان دهند چراکه آنها قاضيان خوبي هستند و تمامي رفتارهاي نامزدها را بررسي مي‌کنند.

اين عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: کانديداها جوزده و سياست‌زده نشوند و از دادن وعده و شعارهاي غيرقابل انجام بپرهيزنند تا به شعور و آگاهي مردم توهين نشود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شایق ، اصولگرا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار