عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بعد از تدوين ليست و انتخاب خروجي نهايي در دو جمعيت ايثارگران و رهپويان، با جمعيت خدمتگزاران آباداني و پيشرفت وارد رايزني و مذاكره مي‌شويم تا هماهنگي‌هاي لازم براي رسيدن به وحدت رويه و ليست واحد انجام شود.

"عشرت شايق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين فعاليت‌هاي انتخاباتي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: از طرف جمعيت ايثارگران محمدعلی شم آبادی با  جمعي از اعضاي شوراي مركزي ماموريت پيگيري انتخابات شوراها را بر عهده گرفته‌اند و كارهاي مقدماتي در جمعيت آغاز و شاخصه‌هاي كانديداهاي انتخابات نيز بررسي شده است

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي هم‌زمان برگزار شدن دو انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را اولين تجربه كشور در اين زمينه عنوان كرد و ادامه داد: انتخابات رياست‌جمهوري كلان و ملي است اما انتخابات شوراها به صورت منطقه‌اي و شهرستاني بوده كه حركت‌ها در دو انتخابات با يكديگر متفاوت خواهد بود و تيمي كه مسئوليت انتخابات شوراها را بر عهده گرفته‌ است فارغ از انتخابات رياست‌جمهوري به انتخابات شوراها مي‌پردازد.

وي افزود: هماهنگي‌هاي لازم در اين زمينه با جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ايجاد شده و طي چند ماه گذشته نيز جلسات متعدد و مفيدي برگزار شده است.

شايق با بيان اينكه در جلسات مشترك ميان دو جمعيت ايثارگران و رهپويان ساختار و پايه‌ريزي انتخابات شوراها انجام شده است، گفت: در حال حاضر چند برابر ظرفيت مورد نظر براي انتخابات شوراها، افراد  را مورد بررسي قرار داده‌ايم و به بررسي مشترك كانديداها در دو جمعيت رسيده‌ايم.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح كرد: كميته‌اي مشترك ميان جمعيت ايثارگران و رهپويان تشكيل شده كه از جمعيت ايثاگران محمدعلی شم آبادی، صديقه شاكري، بنده،  جيحاني و جباري در آن حضور داريم.

وي افزود: بررسي  خروجي مصاديق جمعيت ايثارگران و مصاديق جمعيت رهپويان  براي تدوين ليست نهايي در اين كميته آغاز شده است و اين كميته مسئوليت ستادهاي انتخابات شوراها در تهران را بر عهده دارد.

شايق تاكيد كرد: هدف‌گذاري كوتاه مدت و بلند مدت، رسيدن به ليست مشترك، چگونگي برنامه‌ها در زمان تبليغات و بعد از انتخابات نيز تدوين شده است و تلاش داريم تا كارها را براساس تدبيري پيش ببريم.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي  به تشكيل "جمعيت خدمتگزاران آباداني" و پيشرفت اشاره كرد و اظهار داشت: اين تشكل اجتماعي با زير ساختي محكم و قوي پي‌ريزي شده است و جمعي از نخبگان متعهد و دلسوز آن را تشكيل داده‌اند.

وي گفت: بعد از تدوين ليست و انتخاب خروجي نهايي آن با جمعيت خدمتگزاران آباداني و پيشرفت وارد رايزني و مذاكره مي‌شويم تا هماهنگي‌هاي لازم براي رسيدن به وحدت رويه و ليست واحد انجام شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار