عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران گفت: در جلسه جمعیت ایثارگران، اعضای شورای مرکزی اجرایی کردن فرمایشات رهبری نسبت به تمامی مسائل را در اولويت دانستند و تاکید کردند که مسئولین باید خواست رهبری را اجرایی کرده و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري جلسه هفتگي جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: جلسه روز شنبه این حزب پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: در جلسه جمعیت ایثارگران، اعضای شورای مرکزی اجرایی کردن فرمایشات رهبری نسبت به تمامی مسائل را در اولويت دانستند و تاکید کردند که مسئولین باید خواست رهبری را اجرایی کرده و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند. 

نجابت تصریح کرد: جمعیت ایثارگران در برنامه انتخاباتي به دنبال گروه‌ها و افرادی است که برنامه محور بوده و خواسته‌های مردم را مدنظر بگیرند؛ به عبارت دیگر با توجه به اینکه مردم ایران بصیر و‌ آگاه هستند دیگر دوران فردگرایی به پایان رسیده است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران در پایان خاطر نشان کرد: این جلسه با ارائه راهکارهایی برای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در گفتار، کردار، مناظره و دانشگاه پایان گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار