فرماندار شهرستان بجنورد گفت: با توجه به پیش بینی بودجه برای اتمام ساخت کتابخانه های عمومی شهری و روستایی، در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ،سید محمد پاکمهر در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بجنورد افزود: با توجه به مصوبات مربوط به نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی در جلسات انجمن این شهرستان، شهرداری بجنورد باید هر ماه مبلغ مورد توافق 100 میلیون ریال را به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز کند.

وی در ادامه به توافق شورای اسلامی در خصوص جا نمایی 4 نقطه شهری در بجنورد برای ساخت کتابخانه عمومی اشاره کرد و گفت: این توافق جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است و نیازمند برگزاری جلسه با شهرداری ، شورای شهر و اداره اوقاف برای جانمایی قطعی است که با اختصاص بودجه لازم عملیات کلنگ زنی و عمرانی این کتابخانه ها نیز آغاز شود.

محسن امیری رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بجنورد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: با توجه به استیجاری بودن برخی کتابخانه ها و هزینه های جابجایی و افزایش رهن آنها، مساعدت به موقع شهرداری ها در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها، می تواند راهگشای برخی از این مشکلات باشد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.