شهردار جم گفت: توسعه شهرستان جم در گرو پرداخت حق آلایندگی صنایع است و امیدوار هستیم تمام حقوق شهرستان جم پرداخت شود.

به گزارشگروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد علمداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان جم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری نیز هستیم.

وی از همکاری و حمایت تمامی مردم و مسئولین در احقاق حقوق شهرستان و دریافت بخشی از حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده قدردانی کرد و خواستار ادامه روند پیگیری‌ها تا دریافت تمام حقوق حقه شهرستان شد.

شهردار جم تصریح کرد: پس از پیگیری‌های گسترده و تلاش‌های فراوان، بخشی از حقوق قانونی مردم در بحث آلایندگی و ارزش افزوده از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم پرداخت شد، اتفاقی که علاوه بر تاثیرات مادی و معنوی آن بر شهرستان جم، می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات بیشتر مسئولین نفت و گاز با مردم شهرستان و موجب افزایش اعتماد و همگرایی دو سویه نیز شود.

شهردار جم در ادامه خواستار استمرار پیگیری مردم، مسئولین پرتلاش و اصحاب رسانه برای تحقق کامل حقوق شهرستان در بحث عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شد.

علمداری گفت: امیدواریم با استمرار همراهی و تعامل مجموعه نفت و گاز و شرکت پالایش گاز فجر جم با شهرستان، نسبت به پرداخت سایر حقوق قانونی مردم، چون مالیات بر ارزش افزوده سال های 87 تا 89 به میزان حدود 60 میلیارد تومان و باقیمانده عوارض آلایندگی به مبلغ 37 میلیارد تومان در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام شود.

وی یادآور شد: بدون تردید پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده توسط صنایع مستقر در شهرستان، می‌تواند در تسریع روند توسعه شهرستان جم از شهرها گرفته تا روستاها، نقشی چشمگیر داشته باشد و امید که با ادامه این روند شاهد استقرار و تثبیت هر چه بیشتر قانون‌گرایی در شهرستان و تسهیل در پرداخت حقوق مردم باشیم.

شهردار جم ابراز داشت: همه باید با همدلی و وحدت و با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت بیشتر در شهرستان اهتمام ورزیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، اعتماد ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.