گروه برنامه ساز "جمعه به جمعه، خونه به خونه" جمعه - 3 خرداد - با تدارک ویژه برنامه های شاد و جذاب میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر را جشن می گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، تهیه کننده " جمعه به جمعه، خونه به خونه" با بیان این  که این برنامه هر هفته به موضوع مشخصی می پردازد، گفت: این هفته درباره احترام به بزگترها خصوصا احترام به پدر و کسانی که مثل پدر در کنار ما هستند با بچه ها گفت و گو خواهیم کرد.
مجید قناد افزود: با توجه به این که 3 خرداد مصادف است با ولادت امام علی (ع) و روز پدر نمایش های ویژه و سرودهای تازه ای برای این روز مبارک پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: در بخش میهمان برنامه میزبان کودک 6 ساله ای خواهیم بود که بیشتر شاهنامه حکیم فردوسی را در حافظه خود ثبت کرده است.
این تهیه کننده تصریح کرد: هدف ما این است که در برنامه "جمعه به جمعه" به استعدادهای خاص کودکان و خردسالان پرداخته و نخبه های این گره سنی را به جامعه معرفی کنیم.   
 وی گفت: عمو قناد این هفته طبق معمول همیشه پل ارتباطی بین بچه ها، گروه نمایشی و موضوع برنامه خواهد بود و در بخش هایی از برنامه نیز به عنوان بازیگر ظاهر می شود. 
قناد با اشاره به پخش ترانه های تازه ای با موضوع ولادت امام علی (ع) و روز پدر افزود: این ترانه ها به همت گروه شاعران ما به سرپرستی رودابه حمزه ای و گروه اهنگساز برنامه به سرپرستی مهرداد یکتا روی تهیه شده است. 
"جمعه به جمعه، خونه به خونه" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که جمعه هر هفته از ساعت 9:30 روی آنتن تلویزیون می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.