دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار گفت: رسانه‌هاي ملي و مکتوب به اندازه کافي براي تبليغات کانديداها کافي است و ضرورتي براي کاغذديواري کردن در و ديوار مردم وجود ندارد.

"محسن کوهکن" دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تبليغات از سوي کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، گفت: معرفي خود و ارائه برنامه از سوي کانديداها اساس و پايه تبليغات آنهاست.

وي ادامه داد: همه نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بايد از نفي و تخريب بپرهيزند، چرا که اين کار نه شرعي و نه اخلاقي است و حتي در قانون نيز براي برخي موارد مجازات‌هايي تهيه شده است.

دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري در تبليغات خود بايد صرفه‌جويي کنند، چرا که رسانه‌هاي مکتوب و ملي وقت کامل و کافي در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهند.

وي ادامه داد: رسانه ملي با اختصاص برنامه‌هايي هم به خود کانديداها و هم به‌صورت مناظره شناخت و اطلاعات لازم را به مردم منتقل مي‌کنند.

کوهکن در پايان خاطرنشان کرد: کانديداها بايد در تبليغات از اسراف جلوگيري کنند، چرا که صرف هزينه‌هاي زياد و کاغذديواري کردن در و ديوار کردن مردم، ضرورتي ندارد و از چشم مردم پوئن منفي نيز خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار