فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: این نیرو تمام توان خود را برای برگزاری پرشور انتخابات بسیج کرده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سردار احمدی مقدم امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: تدابیر لازم برای قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.
وی گفت: نیروی انتظامی در این راستا آمادگی کامل دارد، که این موضوع دلیل تهدید نیست اما باید مراقب باشیم تا حاشیه ای ایجاد نشود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: گام های اول انتخابات برداشته شده و همه افرادی که در این عرصه ثبت نام کرده بودند اذعان کردند که قانون باید مدار امور باشد و تاکنون نیز به این مهم تمکین کرده اند.
سردار احمدی مقدم در ادامه خاطرنشان کرد : همه نامزدهای انتخاباتی که صلاحیتشان تایید شده سوابق اجرایی مختلفی در کارنامه های خود دارند و چهره هایی آشنا برای سلایق مختلف مردم هستند.
وی گفت : به طور قطع با حضور گسترده مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می خورد و حماسه و پیروزی دیگری برای ملت و نظام رقم خواهد خورد.
فرمانده ناجا افزود : فتنه گران در سال 88، حادثه تلخی را در کشور به وجود آوردند اما کشور از این فتنه نیز عبور کرد و این حوادث دیگر تکرار نخواهد شد.
سردار احمدی مقدم گفت : همه وظیفه دارند برای خلق حماسه سیاسی واقتصادی در کشور گام های بلندی بردارند و توجه به این امر ضروری است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.