نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی که روزنامه هاآرتص آن را چاپ و منتشر کرد، نشان داد که محبوبیت بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، این کاهش مجبوبیت پس از آن روی داد که گزارشی درباره میزان هزینه‌های شخصی و خانوادگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن هم در حجم و اندازه بسیار بالا و نامعقول درحالی افشا کرد که کابینه وی سیاست ریاضت اقتصادی سختی را به خاطر رکود در اقتصاد جهانی در این رژیم اعمال می‌کند.
این نظر سنجی نشان می‌دهد که حدود 44 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی بر این باور بودند که عملکرد نتانیاهو بد و بسیار بد بوده، در حالی‌که 35 درصد عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متوسط و تنها 20 درصد از شرکت‌ کنندگان در این نظر سنجی از عملکرد نتانیاهو ابراز رضایت کردند.
دادگاه عالی شهر قدس اشغالی هفته گذشته و بنابر شکایت جنبش صهیونیستی آزادی اطلاعات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارشی منتشر کرد که در آن فهرستی از هزینه کردهای زندگی شخصی نتانیاهو را منتشر کرده بود.
این گزارش نشان می‌داد که هزینه زندگی شخصی و خصوصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سال 2009 تا 2012 افزایش 80 درصدی را نشان می‌دهد و از 1.8 میلیون شیکل در سال 2009 میلادی به 3.2 میلیون شیکل افزایش یافته است.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار