با اعلام رسمی ریاست سازمان سینمایی، سید احمد میرعلایی به عنوان دبیر بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی امروز در حکمی سید احمد میرعلایی را برای سومین دوره متوالی بعنوان دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب کرد. در حکم صادره چنین آمده است:

کاروان سینمای کودک و نوجوان ایران در مسیر پرفراز و نشیب خود چند صباحی را در ایستگاه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان متوقف خواهد کرد تا ضیافت نور و شادی را بر پا دارد. بهمین منظور و با قدردانی از ابتکارات و تدابیر شایسته شما و همکاران ارجمندتان در برگزاری سه دوره پیشین جشنواره، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان؛ دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم با استعانت از الطاف الهی، تجارب مکتسبه و همراهی و همدلی مدیران ارشد استان میزبان و شاهد غنا و جذابیت های بیشتری در برنامه های اصلی و جنبی جشنواره خواهیم بود.
پیشاپیش آغاز به کار دبیرخانه جشنواره و شروع پرواز پروانه های زرین را در آسمان نیلگون هنر به خانوادة بزرگ و شریف سینمای ایران تبریک می‌گویم./ي2



شایان ذکر است سید احمد میرعلایی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، پیش از این در دوره های بیست و پنجم و بیست و ششم نیر دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان بوده است. این جشنواره مهرماه هر سال، مصادف با روز جهانی کودک برگزار می شود و در زمره معتبرترین جشنواره های جهانی در حوزه سینمای کودک و نوجوان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار