سعيد جلايي فر گفت: دفتر کاهش آسيب‌هاي اجتماعي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي از طريق ارائه آموزش‌هاي مهارتي و نيز کسب و کار نسبت به ارائه خدمات و توانمندسازي جوامع هدف آسيب‌پذير اهتمام اقدام کرده است.

مسئول واحد کاهش آسيب‌هاي اجتماعي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اين دفتر از طريق ارائه آموزش‌هاي مهارتي فني و حرفه‌اي و کسب و کار به صورت عام و ويژه و هم چنين در قالب تفاهم نامهِ‌ي همکاري با دستگاه‌هاي مرتبط با اقشار آسيب‌پذير نسبت به ارائه خدمات آموزشي به جوامع هدف و توانمندسازي افراد نيازمند و آسيب‌پذير اقدام کرده است.
وي افزود: همچنين اين دفتر علاوه بر ارائه آموزشهاي مهارتي نسبت به عرضه آموزش‌هاي مکمل از جمله مديريت مهارت دانش و رفتار نيز به مخاطبان خود فعال است.
مدير کل واحد کاهش آسيب‌هاي اجتماعي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور خاطر نشان کرد: اين اقدامات در راستاي اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري و برقراري عدالت آموزشي، تحقق اهداف اسناد بالا دستي و نيز تحقق راهبرد چهارم و سياست سيزدهم از سند راهبردي مهارت و فناوري سازمان و در راستاي پاسخگويي به نيازهاي آموزشي اقشار آسيب‌پذير و يا در معرض آسيب صورت گرفته است./ز
برچسب ها: آموزش ، انتشار ، کاهش ، آسیب ، کسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار