رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران خبرداد:

تفاهم نامه اجمع به منظور گسترش روابط بین الملل منعقد شد

با توجه به شرایط سیاسی کشور و تلاش بیگانگان برای انزوای سیاسی ایران در حوزه های تخصصی ارتباطات تفاهم نامه ای را با انجمن تشکل های کشوری عرب (اجمع) منقعد نمودیم.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ آزاده داننده رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با بیان اینکه محورهای تفاهم نامه اجمع آموزش و ظرفیت سازی، انجام پروژه های مشترک و توسعه بازار برای فرصت های تجاری طرفین است در نشست خبری این سازمان که امروز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان داشت: بحث گسترش روابط بین الملل یکی از موضوعات مهم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در سال جاری است که انعقاد تفاهم همکاری با انجمن تشکل های کشورهای عرب در این راستا بوده است.


وی با اشاره به کلید خوردن فعالیت های بین المللی کشورهای اکو اظهار داشت: امید است در راستای تفاهم نامه اجمع با حوزه کشورهای عربی و اکو تعاملاتی آغاز می شود تا با کشورهای اروپایی و صنعتی روابطی از این طریق برقرار کنیم.

داننده با اشاره به جابه جایی دولت در آینده نزدیک عنوان کرد: در این برهه زمانی یک رکود نسبی در محیط اقتصادی کار خواهیم داشت که در واقع فرصتی برای انجام کارهای کارشناسی تر و عمیق تر در حوزه فناوری اطلاعات است./ع2
برچسب ها: رایانه ، صنفی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار