سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: مرحله سوم اردوی تیم ملی را در سه استان کشور متمرکز می کنیم تا بازیکنان به امتحانات خود هم برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، میترا شعبانیان در باره اردوی دوم تیم ملی گفت: با اضافه شدن چند بازیکنان تیم گیتی پسند از اواسط اردو، با 18 بازیکن اردو را پیگیری کردیم. در این مرحله طبق برنامه ریزی خود تمرینات مختلف دریافت، حمله پرقدرت، توپگیری و ... را پشت سر گذاشتیم تا در اردوی بعد وارد کار تیمی و گروهی شویم.

وی در مورد شرایط اردونشینان افزود: در این دو مرحله بازیکنان خیلی خوب کار کردند و با انگیزه و شرایط روحی بالایی تمرین می کنند. تنها نگرانی آنها امتحاناتشان بود و به این دلیل که بازیکنان اکثرا از شهرهای مختلف بودند نمی توانستیم آنها را در رفت و آمد بگذاریم به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردوی سوم را در سه شهر برپا کنیم.

سرمربی تیم ملی توضیح داد: اردوی سوم مصادف با فصل امتحانات بازیکنان است. به همین دلیل این اردو را در سه استان تهران، اصفهان و فارس متمرکز کردیم تا بازیکنان هر روز یک نوبت تمرین را انجام دهند و به درس های خود هم برسند. البته برنامه هماهنگ تیم ملی را به مربیان استانها ارسال می کنیم تا همه طبق یک برنامه تمرین کنند. در اصفهان خانم صادقی، در شیراز خانم بهرام زاده و در تهران خود بر سر بازیکنان در تمرینات حضور داریم.

شعبانیان ادامه داد: با شروع اردوی سوم از اول خرداد ماه، 20 تا 22 بازیکن به اردو دعوت می شوند و تا 23 خردادماه به تمرین می پردازند. البته با رایزنی فدراسیون والیبال قرار است اواخر تیرماه برای انجام بازی تدارکاتی با تیم آذربایجان به این کشور برویم که امیدوارم این بازی تدارکاتی فراهم شود./زر
برچسب ها: والیبال ، بانوان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار