معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر ای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛علی محمد گلستانی فرد در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان، اظهارداشت: به منظور تحقق حضور حداکثری و سهولت حضور مردم در شعب اخذ رای باید تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شعب اخذ رای فراهم شود.

وی اضافه کرد: امکانات گرمایشی و سرمایشی در شعب اخذ رای فراهم شده و همچنین به گونه ای مدیریت شود که شعب زیاد شلوغ نباشند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی برای آحاد جامعه تعریف شده است، عنوان کرد: برای سهولت در برگزاری انتخابات شعب اخذ رای در دورترین نقاط استان نیز پیش بینی شده است.

گلستانی فرد با اشاره به حساسیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: مردم خود تعیین کننده در انتخابات بوده و باید اصلح ترین را برای مدیریت در جایگاه دوم کشور انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در عرصه های اجتماعی منجر به مایوس شدن دشمن می شود، افزود: مردم باید با شناخت، اطلاعات جامع و بینش دقیق از انتخابات در این عرصه اجتماعی حساس شرکت کنند.

گلستانی فرد خواستار تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز انتخابات برای مردم شد و گفت: باید شرایط و امکانات برای سهولت حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه حتی در دورترین نقاظ استان نیز صندوق های اخذ رای پیش بینی شده است، بیان کرد: در دورترین نقاط استان نیز صندوق سیار پیش بینی شده و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد./س

برچسب ها: امکانات ، حضور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.