بنا به گفته مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز: از برنامه های آینده سازمان، با توجه به سال حماسه سیاسی، موضوعاتی اردور دارویی و اجرایی شدن فرهنگ سازی نسخه های پزشکان در نیمه سال دوم سال جاری است.

دکتر عباس نمکی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از برنامه های آینده در سال جاری با توجه به سال حماسه سیاسی، بحث موضوعات اردور دارویی و نسخه های همکاران پزشک است.

وی ضمن اشاره به فرهنگ سازی نسخه دارویی و اجرایی شدن آن عنوان کرد: در این راستا باید فرهنگی ایجاد کنیم که همکاران مقدار دارو مورد نیاز را نسخه  کنند با توجه به اینکه هر کدام از ما در خانه های خود انبار دارویی داریم و این جزء سرمایه های ملی محسوب خواهد شد و مقرر است این بحث داروها در نیم سال جاری اجرایی شود.

نمکی ضمن بیان اينكه به برنامه های دیگر این سازمان و اجرایی شدن همایش های ملی اشاره و اضافه کرد: از دیگر برنامه های جدید در سال جاری می توان به همایش های ملی به عنوان اخلاق پزشکی و احداث بیمارستان ثابت صحرایی در این راستا اشاره کرد و همچنین فرستادن تیم اعزامی به مناطق محروم و بررسی مشکلات آنها و در صورت اقدامات لازم صورت گیرد و این برنامه احداث بیمارستان صحرایی در سال يك ماه اجرایی می شود و برای افراد بی بضاعت درمان به صورت رایگان است.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز در پایان خاطر نشان کرد: از برنامه های دیگر سال 92، بحث جراحی ارتوپدی، عمومی، جراحی چشم و آب مروارید است./ح
برچسب ها: نسخه ، پزشکان ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.