فرماندار ارزوئیه گفت: گندم‌های تولیدی ارزوئیه در سیلوی بزرگ گندم در این شهرستان نگهداری و ذخیره می شود، لذا کشاورزان مشکل حمل و نقل گندم به راه‌های دور را ندارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حسین موسی‌علی گفت: برداشت گندم در شهرستان ارزوئیه شروع شده است و کشاورزان به جنب و جوش افتاده‌اند.

وی افزود: امسال با وجود اینکه سطح زیر کشت گندم افزایش پیدا نکرده است، اما با این وجود محصول ما بیشتر شده است و دلیل آن نزول رحمت الهی و باران به این شهرستان بود که هم ما کود و سم کمتری استفاده کردیم.

موسی‌علی تصریح کرد: شهرستان ارزوئیه سال گذشته مقام اول را در تولید گندم در استان کرمان به دست آورد که امسال پیش‌بینی می کنیم محصول ما بیشتر شود و این افتخار‌آفرینی تکرار شود.

وی بیان کرد: امسال دولت هر کیلو گندم معمولی را به قیمت 720 تومان و هر کیلو گندم درم را به قیمت 760 تومان از کشاورزان خریداری می‌کند که این کشاورزان را راضی نگه داشته است است.

موسی‌علی خاطرنشان کرد: گندم‌ها در سیلوی بزرگ گندم در ارزوئیه نگهداری و ذخیره می شود، لذا کشاورزان مشکل حمل و نقل گندم به راه‌های دور را ندارند.

وی عنوان کرد: گندم از نیازهای اساسی یک کشور است و باید تکیه ما به شهرستان ارزوئیه با این ظرفیت بالا در تولید گندم باشد و ما از بهترین و مرغوب‌ترین گندم‌ها را در این شهرستان برداشت می‌کنیم.
برچسب ها: کرمان ، گندم ، ارزوئیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.