مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تکمیل بیشترین آمار واحد های مسکن مهر در شهرستان فریمان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حدیدی با اعلام این خبر گفت: در بین شهرهای بالای 25 هزار نفر، شهرستان فریمان با 454 واحد نازک کاری نشده معادل 21 درصد کل واحد های مسکن مهر خود دارای کمترین تعداد واحد نازک کاری نشده است که از این نظر رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از فریمان، شهرستان نیشابور با یک هزار 378 واحد معادل 25.5 درصد کل آمار شهرستان رتبه دوم و سبزوار با 27.5 درصد واحدهای نازک کاری نشده معادل یک هزار 97 واحد رتبه سوم این جدول را به خود اختصاص داده اند.

حدیدی خاطرنشان کرد: در مجموع شهرهای جدید 35 درصد واحدهای مسکن مهر هنوز به مرحله نازک کاری نرسیده اند و این عدد در مجموع مسکن مهر استان 30 درصد است. هر چند با برنامه ریزی های انجام شده و رفع موانع و رایزنی با شرکت های خدمات رسان روند اجرا و تکمیل واحدهای باقیمانده به میزان قابل توجهی سرعت گرفته و پیش بینی می شود این واحدها تا پایان دوره کاری دولت دهم تکمیل و تحویل شود.

وی اضافه کرد در بین شهرهای بالای25 هزار نفر استان شهرستان کاشمر، دارای بیشترین واحدهای طرح سه جانبه معادل 54درصد (یک هزار و 544 واحد) می باشند پس از آن تایباد با 53 درصد سه جانبه ساز معادل 778 واحد در رتبه دوم قرار دارد. البته این عدد برای شهرهای جدید بینالود 76 درصد و گلبهار 30 درصد است. همچنین کمترین درصد پروژه های سه جانبه مربوط به شهرهای تربت جام با 3 درصد، درگز با 6 و فریمان با 4 درصد می باشد و شهر سرخس نیز فاقد طرح سه جانبه است.

حدیدی اضافه کرد: در بین شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، شهرستان تایباد دارای بیشترین واحد های تفاهمنامه سه جانبه معادل 53 درصد(778 واحد) و پس از آن شهرستان کاشمر دارای بیشترین تعداد واحدهای تفاهمنامه ای سه جانبه می باشد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.