مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: یک هفته گذشته شاخص کل بازار در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافت.

وحید جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در یک هفته گذشته، اظهار داشت: در این هفته 16 میلیون و 704 هزار و 271 سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی به ارزش 98 میلیارد و 55 میلیون و 819 هزار و 364 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 47 درصد معاملات در هفته منتهی به 25 اردیبهشت ماه سال جاری در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مربوط به خرید بود، تصریح کرد: مابقی این معاملات مربوط به فروش است.

جوادی با اشاره به اینکه 12 کارگزار، سهام و حق تقدم بیش از 153 شرکت را در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی را معامله کردند، خاطرنشان کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش، بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 26 درصد به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی افزود: در هفته منتهی به دیروز سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 21 ممیز درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی قرار داشته است.

وی به صدور 30 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در هفته منتهی به 25 اردیبهشت ماه سال جاری شاخص کل بازار در مقایسه با هفته قبل از آن، 819 واحد کاهش یافت و به رقم 43 هزار و 864 واحد رسید./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.