فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در فرهنگسرای ارسباران اكران و نقد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در دویست و نود و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «حوض نقاشی» یكشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اكران و نقد می‌شود.«حوض نقاشی» داستان زوجی است كه با آدم‌های دیگر فرق دارند؛ آن هم نه یك فرق ساده، بلكه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش كنند تا به دیگران ثابت كنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل كرده‌اند.

این فیلم در سی و یكمین جشنواره فیلم فجرموفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین طراحی آتوسا قلمفرسایی و نامزد دریافت دو جایزه در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن نگار جواهریان و بهترین فیلم‌برداری محمد آلادپوش شد. شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفائی، سپهراد فرزامی، سیامك احصائی و… از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نقد فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در فرهنگسرای ارسباران بلافاصله پس از نمایش آن با حضور منوچهر محمدی تهیه ‌كننده، حامد محمدی فیلمنامه‌نویس، شهرام خرازی‌ها منتقد، سعید اژدرپور كارشناس مجری و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.علاقمندان جهت حضور در نشست ‌باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار