نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مردم ایران اسلامی، دو حماسه بزرگ را در خردادماه امسال خلق می کنند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: مردم ایران اسلامی امسال حماسه حضور همگانی و انتخاب اصلح  را در بیست و چهارم خردادماه خلق می کنند.
وی افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات و انتخاب با بصیرت باعث، یاس و ناامیدی دشمن همانند انتخابات گذشته خواهد شد.
حجت الاسلام نکونام یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی به عدم حضور مردم در انتخابات همیشه دلبسته اند، اما حضور همیشگی مردم و خلق حماسه باعث عقب نشینی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: انتخابات پرشور و حضور حماسی مردم، چشم دشمن را کور خواهد کرد.
وی گفت: بهترین شاخص برای انتخاب با بصیرت و اصلح، ولایت مداری، دین داری و خدایی بودن افراد است و انتخاب بر اساس این شاخص،انتخاب با بصیرت است.
حجت الاسلام نکونام افزود: حضور حماسی مردم و انتخابات با بصیرت، باعث خشنودی شهدا، امام و همه فرزندان انقلاب اسلامی می شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یاداور شد: کسانی که پرچم دار فتنه و انحراف می باشند افرادی هستند که به حال خودشان رها شده اند و از خدا بریده اند.
وی تصریح کرد: کسانی که می خواهند کشور را بحرانی نشان دهند، افرادی در مسیر شیطان می باشند که از خدا دل بریده اند و به حال خودشان رها شده اند.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد:همان گونه که مقام مظعم رهبری فرموده اند ایران اسلامی با وجود تحریم های دشمنان با اقتدار به پیشرفت و بالندگی خود ادامه می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، روزهای اعتکاف ماه رجب را یاداور شد و گفت: برگزاری اعتکاف در ماه رجب و ایام البیض بزرگترین عبادت و خودسازی در این ماه بزرگ است./س
برچسب ها: حماسه ، بزرگ ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.