معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: قشر فرهیخته دانشجویان در خط مقدم خلق حماسه سیاسی قرار دارند

.
به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛ حسن بهرام نیا در نشست کمیسیون دانشجویی ایلام با بیان این مطلب افزود: دانشگاه مرکزی بسترساز و فرصت ساز برای تحقق دیدگاه ها و منویات مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: دانشگاه ها به سبب برخورداری از ظرفیت های سرشار و توانمندی های نهفته دانشجویان مهمترین رکن در تحقق شعار راهبردی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری محسوب می شود.
بهرام نیا تاکید کرد: دانشگاهیان باید در راه تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نکنند و با تبیین نقشه های شوم دشمنان برای نسل جوان تلاش کنند همه در انتخابات حضوری آگاهانه و حداکثری داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دانشجویان ما همواره باید در راستای کسب دانش و معرفت تلاش کنند و روز به روز بر سطح آگاهی و بصیرت خود نیز بیافزایند.
وی افزود: دانشگاه به عنوان محل انسان سازی و تولید علم بیشترین تاثیر در سرنوشت آینده کشور دارد.
بهرام نیا بیان کرد: اگر بخواهیم دانشگاهی بانشاط، علمی، خلاق و به دور از انحراف داشته باشیم باید از ظرفیت های این مراکز و فرصت های موجود بهره گرفته و با مدیریت تهدیدها را به فرصت تبدبل کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور نامزدها در دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها همواره زمینه ساز تحولات سیاسی و اجتماعی هستند و دانشجویان می توانند به عنوان تصمیم سازان آینده در سرنوشت کشور موثر باشند.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: رفتار دانشگاهی به منزله بسترسازی یکسان و بدون جناح بندی برای تمام نامزدها و ایجاد فضایی سالم برای معرفی نگرش ها، اهداف، برنامه ها و توانمندی های فردی است/س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.