رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها منتهی به محکومیت شد.

حیدر آسیابی در مراسم معرفی جانشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با بیان این که اقدامات خوبی در ضربه زدن به کارچاق کن‌ها و افراد مدعی نفوذ در استان صورت گرفته است، گفت: مبارزه با مدعیان نفوذ در دادگستری‌ها و برخورد با مرتبطین متخلف از اولویت‌های قوه قضاییه است.

آسیابی افزود: در گلستان درخصوص تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز حفاظت و اطلاعات دادگستری اقدامات خوبی در سه سال گذشته انجام شد که نتیجه آن حضور پُررنگ نمایندگان حفاظت و اطلاعات در همه حوزه‌های قضایی است.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تکریم و تشویق سوت زنی در دادگستری استان گفت: همه مدیران و نمایندگان اداری و قضایی حفاظت و اطلاعات باید در حوزه‌های قضایی در دسترس مردم باشند تا افراد بتوانند در صورت مواجهه با فساد در بیرون و درون مجموعه، به راحتی گزارش خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: هدف حفاظت و اطلاعات در خصوص سرمایه انسانی، رویکرد صیانتی است.

مهدی رزاقی نژاد رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در گلستان هم در این جلسه گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آنها منتهی به محکومیت شد.

رزاقی نژاد افزود: با حضور به موقع کارکنان حفاظت و اطلاعات استان از دست رفتن حداقل بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول مردم توسط این کارچاق کن‌ها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: با حمایت‌های رئیس کل دادگستری گلستان، شاهد توسعه زیرساخت‌های حفاظت و افزایش نیروی انسانی هستیم که سبب بهبود عملکرد و اقدامات حفاظتی ما در استان شده است.

در ادامه مراسم امروز حسینعلی ایزد به عنوان جانشین حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان گلستان معرفی شد.

برچسب ها: دادگستری ، کارچاق کن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.