سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول این است که پروژه‌های نیمه تمام در استان تکمیل شوند سپس توجه به پروژه‌های دیگر در لیست اقدام قرار گیرند.

 تراب محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اولویت بررسی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در تبریز با تاکید بر اینکه بهتر است پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا مانند اردوگاه الغدیر به اتمام برسند گفت: اولویت اول این است که پروژه‌های نیمه تمام در استان تکمیل شوند سپس توجه به پروژه‌های دیگر در لیست اقدام قرار گیرند.

تراب محمدی افزود: هر قدر غنای فرهنگی مدارس را بالا ببریم برای دستگاه تعلیم و تربیت استان بهتر است و برای یاد گیری دانش آموزان تاثیرگذارتر خواهد بود.

 وی اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در اول مهر ماه اندیشیده شده و همه موظف هستند اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان را انجام دهند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اعلام اینکه شعار امسال بازگشایی مدارس برای ایران برای مدرسه است گفت: بازگشایی مدارس به عنوان اقدامی تربیتی و فرابخشی در حوزه آموزش و پرورش است و امسال هم براساس آمار حدود ۶۴ هزار و ۶۷ نفر ثبت نامی پایه اول ابتدایی داریم.

 سعادتی افزود: ۶۱ پروژه با ۳۱۶ کلاس جدید از ابتدای امسال تا اول مهر افتتاح می‌شوند و مدارس ما برای حضور۷۴۵ هزار دانش اموز آمادگی کامل دارند.

 فرهودی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در طرح شهید عجمیان دو میلیارد تومان برای مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس استان تخصیص داده شد گفت: با توجه به اینکه ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اردوگاه الغدیر لازم است پیشنهاد می‌کنیم امسال ۱۴ میلیارد تومان و سال آینده هم ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان خوابگاه اردوگاه الغدیر اختصاص یابد تا بتوانیم در عرض ۲ سال این پروژه را به اتمام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.