حکم مصوب موافقت اصولی تاسیس واحد بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شورای گسترش با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسمی به رئیس این دانشگاه ابلاغ شد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروزدر حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با اشاره به دستیابی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به یکسری شاخصها برای کسب موافقت اصولی این واحد افزود: تاسیس واحد بین الملل برای هر دانشگاهی بویژه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان یک قدرت ، فرصت ایده آل و مغتنم است.

بهرام عین‌اللهی با تاکید بر رضایت همه دانشگاه هایی که تا کنون واحد بین الملل را در دانشگاه خود تاسیس کردند افزود: تاسیس واحد بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با توجه به نزدیکی به پایتخت، مرکز استان و شهر مقدس قم یک فرصت استثنایی برای این دانشگاه است.

به گفته وی، واحد بین الملل در این دانشگاه با جذب کسانیکه می خواهند خارج از کشور بروند علاوه بر اینکه مانع ارزبری از کشور می شود زمینه ورود دانشجویان خارج از کشور به داخل را نیز برای ادامه تحصیل در این واحد فراهم می کند.

عین اللهی تقویت و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاسیس واحد بین الملل در این دانشگاه را تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان می تواند با استفاده از این فرصت بدست آمده گامهای موثری در راه رشد و ترقی این دانشگاه در زمینه های مختلف بردارد.

وی تاسیس واحد بین الملل در دانشگاه های علوم پزشکی را فرصتی برای صدور انقلاب و از مصادیق خلق حماسه سیاسی اقتصادی دانست و گفت: واحد بین الملل در دانشگاه ها یک پل ارتباطی بین داخل و خارج از کشور در صدور انقلاب و بیداری اسلامی برای افرادی است که در این واحد تحصیل می کنند.

به گفته وی،تاسیس این واحد فرصت ایده آل و مغتنم برای صدور انقلاب از طریق ارتباط با سایر مراکز آموزشی در خارج از کشور و گامی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی است.

عین اللهی رضایت همه دانشگاه هایی که تا کنون واحد بین الملل را در دانشگاه خود تاسیس کردند خاطرنشان کرد و افزود:واحد بین الملل در این دانشگاه با جذب کسانیکه می خواهند به خارج از کشور بروند مانع خروج ارز از کشور و یکی از مصادیق خلق حماسه اقتصادی و عملیاتی شدن فرمایشات معظم له در این زمینه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.