فرمانده درياباني استان بوشهر از كشف 60 هزار سوخت قاچاق در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز طي 48 ساعته گذشته در آبهاي استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار "قلندرلشكري" در تشريح اين خبر گفت: ماموران سه پايگاه درياباني بوشهر، گناوه و كنگان در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز با بهره گيري از تجربيات طرح هاي اجرا شده در سال هاي گذشته و همچنين استفاده بجا از منابع و همچنين امكانات و تجهيزات، موفق به كشف يك ميليارد و 440 ميليون ريال كالاي قاچاق و ارز شدند. 
فرمانده درياباني استان افزود: در اين طرح 48 ساعته كه با استفاده از تمام امكانات و ظرفيت هاي رده ها در آبهاي حوزه استحفاظي استان بوشهر به مرحله اجرا گذاشته شد، دريابانان موفق به توقيف دو فروند شناور، يك دستگاه خودرو و يك دستگاه موتورسه چرخ شدند. 
سردار لشكري ضمن اشاره به دستگيري 9 قاچاقچي در اين رابطه اظهار داشت: در اين طرح 55 هزار ليتر سوخت قاچاق،يك هزار و 860 بطري مشروبات الكلي،70 گرم مواد مخدر و ... كشف شد. 
وي كنترل دقيق مسير هاي ورودي خودروهاي مجاز و غير مجاز و همچنين تقويت عوامل گشتي نوار ساحل را از نكات بارز در اين طرح دانست و خاطر نشان کرد: اين فرماندهي با تمام توان و به صورت 24 ساعته با گشت زني هاي مستمر و بدون وقفه دريايي تمامي مرزهاي حوزه استحفاظي را پوشش و برخورد با قاچاقچيان كالا ، ارز و متجاوزان مرزي را در اولويت كاري خود قرار داده است./ف
برچسب ها: کشف ، سوخت ، قاچاق ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار