رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ولایتی برای دفاع از حریم ولایت زره پوشیده و به میدان آمده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علاءالدین بروجردی عصر سه شنبه در جمع اصولگرایان شهرکرد در تالار ماهان این شهر اظهار داشت: در حالیکه اراده بسیاری از کشورها از جمله آمریکا و کشورهای مهم اروپایی این بود که ما قدرت هسته ای نشویم، به فضل الهی امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت صلح آمیز هسته ای در عرصه جهانی است و در این کارزار جمهوری اسلامی برنده این میدان بود و ما مدیون امام راحل هستیم و مفتخریم که مقام معظم رهبری سکاندار این کشتی است.

وی با اشاره به بحران به وجود آمده در سوریه، گفت: نشانه های شکست آمریکا پس از گذشت چهار سال در مصاف نابرابر در مقابل خط اول مقاومت علیه رژیم صهیونسیتی یعنی سوریه بروز کرده و مشهود است و این نکته ای که جمهوری اسلامی ایران از روز اول که اعلام کردکه بشار باید بماند و حکومت بشار اسد باید بماند وبشار اسد خط اول مبارزه با رژیم صهیونیستی است می بینیم که جمهوری اسلامی پیروز این میدان بوده است.

ولایتی نقش بسزایی درتولد حزب الله مقاومت داشته است

وی ادامه داد: یکی از ویژگیهای دکتر ولایتی عرصه سیاست خارجی است، در آن زمان که در همین منطقه سوریه و لبنان بحران جدی ایجاد شده بود بارها در آن سخت ترین جنگهای داخلی مختلف لبنان حضور داشت و با تلاش شبانه روزی جنگهای داخلی لبنان را متوقف کرد و برادر کشی را متوقف کرد و همچنین در دورانی که رژیم صهیونیستی حمله کرد و در حال نزدیک شدن به بیروت بود یکی از افراد برجسته بود که در تولد حزب الله مقاومت نقش ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های مهم رئیس جمهور جسارت، شهامت و توامندی است، عنوان کرد: رئیس جمهور باید جسارت، شهامت، توانمند ومدیرت بحران داشته باشد و امروز افراد آزمایش شده و آزمون دیده و بحران دیده در کوران حوادث گذشته کشور باید در راس امور این کشور قرار گیرند.

بروجردی ادامه داد: امروزه جمهوری اسلامی ایران فقط به عنوان جمهوری اسلامی جغرافیایی سیاسی کشورمان نیست بلکه یکی از کشورهای تعیین کننده به اذعان دشمنان است.

ایران آمریکا را از بالا به پایین کشاند

وی گفت: ما در بحران عراق بر آمریکا فایق آمده ایم و آمریکا با 140 هزار نیرو مسلح و هزینه های میلیاردی و چهار پنج هزار کشته نتیجه در عراق نگرفت و مجبور به خروج شد و حضور و نفوذ معنوی از ایران کشوری ساخته است که آمریکا دست دراز و درخواست مذاکره کرد و این که در عراق سه دوره مذاکره شد پدیده مهمی است.

وی گفت: رئیس جمهور آینده باید اقتدارگرا باشد و جامعه اسلامی باید با اوج عزت زندگی کند و فردی که می خواهدرئیس جمهور  شود باید متدین و ولایت پذیر باشد ویکی از ویژگیهای برجسته دکتر ولایتی متدین بودن و ولایت پذیری وی است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خستگی ناپذیری و پرکاری از ویژگیهای دکتر ولایتی است و وی بسیار منظم و با مدیریت کامل است و کشور یک مدیر خوب با یک تیم خوب و معتقد به ولایت نیاز داردT یکی از ویزگی های مهم رئیس جمهور آینده این است که ولایت پذیر و معتقد باشد.

وی تصریح کرد: کسی که می خواهد وارد عرصه شود باید با همه اقتدار و همه توان وارد صحنه شود و صحنه کارزار سیاسی است و کارزار سیاسی یک جنگ تمام عیار محسوب می شود.

وی تاکید کرد: دکتر ولایتی برای دفاع از حریم ولایت زره پوشیده و به میدان آمده است.

بروجردی اظهار داشت: آمریکا به عنوان بزرگترین کشور قدرتمند روی ایران حساب می کند و زمانی که آمریکا می خواست به افغانستان حمله کند از ایران درخواست کرد که از فضای ایران برای بمباران طالبان استفاده کند که فرماندهی معظم کل قوا این جایگاه نورانی ولایت یک نه صریح و بزرگ به آمریکا گفتند و درست است طالبان به ما بدی کرده اما ما اجازه نمی دهیم که کشور مسلمان همسایه ما را بمباران کنند.

منظور از عنوان جشن گرفتن اصلاح طلبها برای ورود هاشمی چیست

وی با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات، عنوان کرد: هاشمی رفسنجانی وارد عرصه شدند که بلافاصله اصلاح طلبان اعلام کردند که ما جشن می گیریم، چرا جشن می گیریم مگر چه اتفاقی افتاده است چرا احساس سنخییت می کنند.

وی ادامه داد: هاشمی درست است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و جایگاه مهمی دارند اما این منافات با این واقعیت ندارد که در کوران مشکلات این کشور انسان بیاید خودش را نشان دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین جنگ تحمیلی بسیاری دست زن و بچه خود را گرفتند و به ترکیه رفتند و رزمندگان ما سینه سپر کرند و ایستادند و شهید و جانباز دادند.

فتنه سال 88 به دنبال بر اندازی نظام بود

وی  با اشاره به اینکه فتنه سال 88 به دنبال بر اندازی نظام بود، گفت: خانواده اصولگرایان احساس مسئولیت کنند و این سنت الهی را فراموش نکنند ضمن اینکه نزاع و اختلاف نداشته باشد زیرا شکست می خورند.

اصولگرایان با ید واحد وارد عرصه رقابت شوند

نماینده مردم در مجلس در ادامه در جواب سئوالی مبنی بر اینکه چرا دکتر جلیلی آمد و ثبت نام کرد، اظهار داشت: قرار هم بر این نبود و یکی از اتفاقات این بود و کسی انتظار نداشت به هرحال آدمها آزاد هستند و در نهایت تصور من این است که همه کسانی که در چهار چوب خانواده اصولگرایان هستند از این تدبیر استفاده خواهند کرد که اصولگرایان با ید واحده وارد عرصه رقابت شوند تا این مسئولیت مهم را عهده دار شوند و از ولایت دفاع کنند.

کناره گیری دکتر ولایتی به نفع هاشمی صفر درصد است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جواب سئو.ال دیگری مبنی بر اینکه کناره گیری دکتر ولایتی به نفع هاشمی چند درصد است، تصریح کرد: اگر کمتر از صفر وجود داشت می گفتیم و کناره گیری دکتر ولایتی به نفع هاشمی صفر درصد است./ج1

برچسب ها: کمیسیون ، مجلس ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.