مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:


متکي: حضور گسترده مردم در انتخابات، آمریکا را به آخر خط می‌رساند/پیامدهای ویژه انتخابات 92
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بيان اينکه با حضور گسترده مردم در انتخابات آمریکایی‌ها را به آخر خط می‌رسانیم، گفت: مطمئناً آمریکا به واسطه باشکوه بودن انتخابات 24 خرداد در فشار تبلیغات داخلی و صاحبنظران خودش قرار خواهد گرفت و مجبور می‌شود در مقابل ایران حرکات و رفتار خود را عوض کند.

فواد ایزدی: سیستم سرمایه‌داری در آمریکا مانع از ورود قطب سوم به عرصه انتخابات می‌شود
عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان با مقایسه انتخابات ایران و آمریکا گفت: در حالی که انتخابات در ایران مشروعیت داشته و دغدغه‌های فکری و دینی کاندیداها در اولویت کاری قرار می‌گیرند در آمریکا توانایی بالای مالی دو حزب دموکراتیک و جمهوری‌خواه مانع ورود حزب سوم در عرصه انتخابات می‌شود.

عارف: از کسانی که شعار ولایتمداری می‌دهند ولایتمدارتر هستم/ دلیل رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان در سال 88
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من ده‌ها برابر از کسانی که شعار ولایتمداری می‌دهند، ولایتمدارتر هستم و به تمام ارزش‌ها احترام می‌گذارم.

خوجگي: ارائه طومار اعتراضي دانشجويان به وزير علوم
دبير عدالت‌خواه دانشجويي از ارائه طومار اعتراضي دانشجويان به وزير علوم خبر داد.

حدادعادل: گزينه نهايي ائتلاف پيشرفت بستگي به ميزان راي جليلي دارد / راه ما از هاشمي و مشايي جداست
عضو ائتلاف پيشرفت با بيان اينکه با اتفاقات رخ‌داده در روز آخر ثبت نام صحنه انتخاب به سرعت در حال تغيير است، گفت: با ورود جليلي به صحنه انتخابات، ما منتظر هستيم ببينيم که آيا وي در ميزان آرا جهشي خواهد داشت يا خير چراکه راي بالاي جليلي واقعيتي است که ما سه نفر نمي‌توانيم آن را ناديده بگيريم.

رضایی: سقوط پول ملی کمتر از سقوط خرمشهر نیست/باید ایالت‌های اقتصادی تشکیل دهیم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه منتظر ثبت نام خاتمی هم بودم، گفت: امروز روزی است که 45 هزار تومان آن با 15 هزار تومان سال گذشته برابری می‌کند. اگر قرار باشد که این مسئله ادامه پیدا کند به معنای سقوط پول ملی است که کمتر از سقوط خرمشهر نیست.

لنکرانی: گفتمان انقلابی باید با یک پرچم‌دار وارد انتخابات شود/ سبد رأی هاشمی و مشایی یکی است
"کامران باقری لنکرانی" با بیان اینکه رقابت درون‌گفتمانی را برای کسانی که گفتمان مشابهی دارند صحیح نمی‌دانم، گفت: سبد رأی هاشمی و مشایی یکی است، این دو در صحنه نمی‌خواهند برنامه‌های خود را مطرح کنند، بلکه بیشتر قصد فضاسازی در جامعه را دارند.

کواکبیان: تنها کاندیدا با مدرک دکترای علوم سیاسی هستم/می‌توانم اوضاع دیپلماسی را عوض کنم
دبیر کل حزب‌ مردم‌سالاری با بیان اینکه می‌توانم اوضاع دیپلماسی را عوض کنم، گفت: رابطه با آمریکا باید در مذاکرات هسته‌ای ترمیم شود، مذاکراتی که فقط مکان دور بعدی مذاکرات را مشخص می‌کند، بی‌حاصل است؛ مذاکرات باید برد-برد باشد تا رضایتمندی را به دنبال داشته باشد.

روحانی: از کاندیداتوری هاشمی خوشحال شدم و از آمدنش استقبال می‌کنم
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ من و هاشمی تا آخر انتخابات با هماهنگی یکدیگر مسیر را ادامه می‌دهیم و در نهایت روز رای‌گیری یک نفر از ما به میدان خواهد آمد.

اقدام رئیس‌جمهور در حمایت صریح از یک کاندیدا خلاف قانون است
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اقدام رئیس‌جمهور در حمایت صریح از یک کاندیدا را خلاف قانون دانست.

سردار احمدی‌مقدم: استانداردسازی رفتار پلیس را مورد توجه قرار می‌دهیم/از اداره گشت ارشاد توسط نهادهای فرهنگی استقبال می‌کنیم
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر اداره گشت ارشاد به دست نهادهای فرهنگی باشد ما دست آنها را می‌بوسیم و برای پلیس این ماموریت بسیار سخت است و کسی که وظیفه اصلی دارد باید وارد میدان شود.

حداد عادل: کسانی که در سال 88 حامی موسوی بودند امروز پشت سر هاشمی‌اند
عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به نقش فرزندان هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 گفت: در طول این چند سال تمام مواضع هاشمی مخالف مواضع اصولگرایان بوده است و کسانی که اطراف موسوی بودند در حال حاضر از هاشمی حمایت می‌کنند.

رضایی: پیروز انتخابات ۸۸ من بودم!/به استراتژی "قیچی" معتقدم
محسن رضایی، کاندیدای احتمالی دوره یازدهم ریاست جمهوری، خود را از لحاظ اخلاق و برنامه پیروز انتخابات 88 دانست و با بیان اینکه تمام کارهایم به نفع نظام است، گفت: در کشور ما همه خود را عالِم اقتصاد می‌دانند و تکبر سیاست‌مداران ما به اقتصاد باعث شده میلیاردها ریال پول وارد کشور شود، اما تخصیص منابع نادرست، منابع ملی ما را حیف کرده است.

معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی: مشارکت احتمالی ۷۵ درصدی مردم در انتخابات خرداد/ دريافت اخبار انتخاباتي از منابع داخلي توسط 75 درصد مردم
معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی گفت: بر اساس نتیجه نظرسنجی جهاد دانشگاهی در اردیبهشت ماه میزان مشارکت احتمالی مردم در انتخابات آینده ۷۵ درصد است.

اقدام قابل تقدير مسئولان دانشگاه واحد تهران مرکز
روز گذشته چند تن از دانشجویان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در تماس با باشگاه خبرنگاران از بروز یک اقدام تامل‌برانگیز در این دانشگاه خبر دادند که انعکاس این خبر در سایت باشگاه خبرنگاران، با واکنش مسئولان دانشگاه مواجه شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، خبر ، مهم ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار