مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:

سعیدی‌کیا: اشتباهات طرف‌های برنده و بازنده باعث بروز فتنه 88 شد/ ارشاد وظیفه آموزگاران آموزش‌دیده فرهنگی است، نه پلیس
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طول انتخابات 88 گروه برنده و بازنده اشتباهاتی کردند که باعث بروز فتنه از سوی دشمنان در داخل کشور شد، اما مردم با حضورشان در انتخابات به عنوان برنده اصلی در این عرصه مطرح بودند.

دلیل لغو نشست خبری کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در دانشگاه امیرکبیر
مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر، دلیل لغو نشست خبری کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در این دانشگاه را تشریح کرد.

تخريب مقبره صحابي پيامبر(ص) ضعف دشمنان اسلام را بيش از پيش نمايان کرد
عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور تخريب مقبره صحابه پيامبر اکرم(ص) در سوريه به دست دشمنان اسلام را نشان از ضعف آنان دانست و برلزوم اتحاد مسلمانان در اين زمينه تاکيد کرد.

ابوترابی‌فرد: استراتژی بازدارندگی در عرصه سیاست خارجی ضروری است
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:‌ در حوزه سیاست خارجی باید با تکیه بر استراتژی بازدارندگی سطح استحکام و پایداری نظام را افزایش داد.

حدادعادل: تعدد کاندیدا در بین اصولگرایان به صلاح نیست/اقتصاد بدون مبارزه با مفاسد درست نمی‌شود
عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه تعدد کاندیداها در بین اصولگرایان به صلاح نیست، گفت: در اصولگرایی از تعدد کاندیداها سودی نمی‌بریم و تعدد باید جای خود را به وحدت بدهد.

دانشجويان سوري و ايراني کفن "کلنا مقاومة" پوشيدند
دانشجويان سوري و ايراني با پوشيدن کفن‌هايي با شعار "کلنا مقاومة، لبيک يا خامنه‌اي، آماده شهادت" در پي اعتراض به سکوت سازمان ملل در برابر فجايع صهيونيسم و آمريکا در مقابل ساختمان اين سازمان بين‌المللي در تهران تجمع كردند.

روحانی: کشور ما امروز گرفتار یک اقتصاد در حال مرگ و سیاست خارجی مرده است/عده‌ای وارد بازی بزرگان شدند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید در انتخابات کاری کنیم که همه مردم به صندوق آرا اطمینان داشته باشند، گفت: کشور ما امروز گرفتار یک اقتصاد در حال مرگ و سیاست خارجی مرده است.

آیت‌الله صدیقی: رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که کشور را به استقلال سیاسی و اقتصادی برساند
امام جمعه تهران با بیان اینکه باید رئیس جمهوری روی کار بیاید که کشور را به استقلال سیاسی و اقتصادی برساند، گفت: دولتی می‌خواهیم که ولایت را قبول داشته باشد، کسی که با اشراف به مسایل روز جامعه و با آگاهی و تعهد بتواند از کشور پاسداری کند و این مسیری که قرار است طی شود.

علی باقری: عرصه مذاکرات هسته‌ای جای عوام‌فریبی کاندیداها نیست
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: باید از این کاندیداها پرسید "شما که روند کنونی مذاکرات را قبول ندارید می‌خواهید چه کنید". این حرف‌ها حاکی از آن است کسانی که در دوران اصلاحات با سیاست سازش این بلا را بر سر کشور آوردند در حال حاضر سخن از تغییر در مذاکرات هسته‌ای می‌زنند.


منشور انتخاباتی جنبش‌دانشجویی دانشگاه آزاد رونمایی شد
منشور انتخاباتی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد با حضور آیت‌الله صدیقی و جمعی از مسئولان این دانشگاه در واحد تهران شمال رونمایی شد.

روحانی: با خواست هاشمی و تشویق خاتمی به عرصه انتخابات آمده‌ام/ آن کسی که اتهام جاسوسی می‌زند باید خجالت بکشد
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه خیلی‌ها از من خواستند به عرصه بیایم، گفت: من به خواست هاشمی و تشویق خاتمی برای ورود به عرصه انتخابات آمده‌ام.

باهنر: نرخ بیکاری در کشور خجالت‌آور است
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری دوره یازدهم گفت: شاید برخی بخواهند تحریم‌ها را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی بدانند، اگرچه تحریم‌ها موثر بوده، اما بیش از 60 درصد مشکلات فعلی ناشی از سیاست‌های اشتباه و تاکتیک‌های سینوسی پرهزینه است.

نامه دانشجویان به آیت‌الله جنتی: همچون گذشته مانع از ورود و نفوذ منحرفین به انتخابات ریاست‌جمهوری شوید
جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان این شورا را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از اصلی ترین و بنیادی ترین نهادهای انقلاب اسلامی برای صیانت از "اسلامیت و جمهوریت" نظام اسلامی دانستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خبر ، گزارش ، مهم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار