مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:

سایت "مبارزه" رونمایی شد
مراسم رونمایی از سایت مبارزه، عصر امروز از سوی جمعی از فعالان سابق تشکل‌های دانشجویی انجام شد.

محل فعالیت دانشجويان در زمان تعطیلی دانشگاه‌ها کجا باشد؟/افسران بیدارند تا نماز مردم قضا نشود
بیش از 20دفتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به عواقبت تغییر تاریخ امتحانات و تعطیلی دانشگاه ها در آستانه انتخابات اعلام کردند.

کواکبیان: اصلا به قیافه من براندازی می‌خورد؟/ما باید بر لغو تحریم‌ها تمرکز کرده و امتیازاتی را واگذار کنیم
مصطفی کواکبيان در نشست پرسش و پاسخ در بین دانشجویان گفت: ما اتفاقا برای حفظ و حراست از انقلاب آمدیم؛ اصلاحات ما طبق منافع ملی و ارزش‌های دینی و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است.

۲۱۰۰ دانشجو و طلبه تهراني از آیت‌الله مصباح برای معرفی اصلح درخواست کردند
بیش از ۲۱۰۰ نفر از دانشجویان و طلاب دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به آیت‌الله مصباح یزدی، وی را برای معرفی فرد اصلح مورد اعتماد و حجت شرعی در شناخت اصلح دانستند.

دادگاه‌ آمريکا پاسخ‌گوي اتهامات واهي به دکتر عطاردي باشد
به راستي کدام دادگاه بين‌المللي و حقوق بشري پاسخگوي خيال پردازي‌هاي دولتمردان آمريکايي در طرح اتهامات واهي عليه دانشمندان ايراني خواهد بود و چه مرجع بين‌المللي تضمين مي‌کند که چنين اشتباهاتي ديگر در دنياي غرب تکرار نخواهد شد.

خواجه سروی: برخي با نام انجمن‌اسلامي اهداف خود را دنبال مي‌کنند/روساي دانشگاه‌ها حق سانسور نشريات را ندارند
معاون فرهنگي وزير علوم چرايي عدم صدور مجوز براي تشکل‌هاي دانشجويي و تعطيلي زودهنگام دانشگاه‌ها در ايام انتخابات را تشريح کرد.

انتقاد یک تشکل دانشجویی از رویکردهای انتخاباتی مدیریت دانشگاه شریف
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای با انتقاد از تصمیم مسئولان این دانشگاه در ممنوع ‌کردن تشکل‌ها از دعوت کاندیداهای انتخابات تاکید کرد: طبق قانون دعوت از افراد برای سخنرانی به عهده تشکلهای دانشجویی است.

عارف: خاتمی کانديدا شود به نفع او کنار خواهم کشيد
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر چنانچه رئیس‌جمهور پیشین کشورمان به عرصه انتخابات سال 92 ورود پیدا کند قطعا تمام فعالیت‌ها و ستاد انتخاباتی خود را در اختیارش می‌گذارم و به نفع او کنار خواهم کشید.

خوش چهره: نياز امروز کشور شعور است نه شعار/برخی حرف‌های کاندیداها بیش از اندازه خوش‌بینانه است
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران با بيان اينکه نياز امروز کشور ما شعور است نه شعار، گفت: متأسفانه برخی کاندیداها با مسائل خوش بینانه برخورد می‌کنند.

جعرزاده‌ایمن‌آبادی: کامران دانشجو فردا به مجلس مي‌رود/ مسئولان وزارت علوم به قوانين پايبند باشند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه‌پردازی مسئولان وزارت علوم در اعتراضات اخیر دانشجويان دلیل محکمه پسندی نیست و بهتر است که به قانون پایبند باشند و در صورت وجود اشکال در قوانین مربوطه، اقدام به اصلاح در آن کنند.

اسلامي: هيئت نظارت دانشگاه در قبال دانشجويان به مُر قانون عمل کند
دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت گفت: هيئت‌هاي نظارت دانشگاه‌ها در قبال هيئت‌هاي موسس به مُر آيين‌نامه‌هاي تشکل‌هاي دانشجويي عمل کنند.

عارف: وکيل هاشمي و خاتمي نيستم/ اصلا نماينده اصلاحات نيستم
کانديداي احتمالي دور يازدهم رياست جموري در جمع دانشجويان گفت:اگر هاشمي و خاتمي کانديداي انتخابات شوند من کنار خواهم کشيد و ما به دنبال اجماع هستيم چون شرايط کشور ايجاب مي‌کند. من وکيل آقاي هاشمي و خاتمي نيستم و حتي اصلا نماينده اصلاحات نيستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقايان هاشمي و خاتمي را در قبال من از خودشان بپرسيد.

نماينده قالیباف در نشست "تدبیر جمهور": ساختار دولت یکی از عوامل ایجاد تورم است
نماینده محمدباقر قالیباف گفت: نقدینگی با کوچک کردن دولت کاهش می‌یابد همچنین اینکه استقلال بانک مرکزی در تصمیم‌گیری‌هایش باید حفظ شود، چرا که در همه جای دنیا با ثبات‌ترین دستگاه بانک مرکزی است، اما بانک مرکزی کشور ما نمی‌تواند با این وضعیت فعلی در کشور ایجاد ثبات کند.

حداد عادل: کیمیای "مدیریت" مشکلات را حل می‌کند/ باید مدیریت درست اتخاذ کنیم
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ برای استفاده از استقلالی که به دست آورده‌ایم باید مدیریت درست اتخاذ کنیم و بتوانیم کشور را به درستی هدایت کنیم. نیاز به مدیریت را باید در کشور گسترش دهیم و مدیریت باید به صورت فرهنگ و در خودمان شکل گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، خبر ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار