معاون سياسي امنيتي استاندار گفت: رعايت اخلاق انتخاباتي امري اجتناب ناپذير براي تمامي كانديداها و برگزار كنندگان است

 گل محمد بامري در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس افزود: رعايت جوانب اخلاق انتخاباتي در استان از اصولي است كه بايد تمامي افراد از جمله كانديداها وبرگزار كنندگان ونيز طرفداران بر پايه آن قدم بردارند.

وي با اشاره به اينكه مراحل ثبت نام كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهروروستا و تشكيل هيئت اجرايي و رسيدگي به صلاحيت كانديداها از طريق هيئت اجرايي با برنامه ريزي وزمانبندي مشخص به اتمام رسيده ودر اختيار هيئت نظارت قرار گرفته است گفت:در پي اجراي مناسب ومنظم نام نويسي از كانديداها همه حوزه هاي پيش بيني شده در سطح استانبراي هر چه باشكوه تر برگزاري انتخابات آماده است.

رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به اين كه باید از زیاده‌ روی‌ها و تعصبات قومي و قبيله اي دوري كرد تا فردي شايسته و اصلح انتخاب شود افزود: جانبداري قومي و خويشاوندي با تعصبات نا آگاهانه در روند سياستهاي شوراي اسلامي شهر و روستا جايگاهي ندارد.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه سرنوشت كشور را مردم تعيين مي كنند افزود: در نظام مقدس جمهوري اسلامي انتخابات شوراهاي اسلامي ،رياست جمهوري ،نمايندگان مجلس ،مجلس خبرگان و غيره به عهده مردم است.

وي با تاكيد بر اين امركه تمامي دستگاههاي اجرايي استان همکاری لازم را با فرمانداری و بخشداریها تابعه داشته باشند گفت: عدم تمکین از قانون به منزله تخلف و وقوع جرم است و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

معاون سياسي امنيتي استاندار سه مولفه قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت را در انتخابات موثردانست و تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد امسال علاوه برايجادخلق حماسه سياسي ديگر باعث برملا شدن نقشه شوم دشمنان نظام اسلامي مي شود.

رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به اينكه مردم هميشه در صحنه وولايت مدار با تاسي از فرمايشات مقام عظماي ولايت بار ديگر با حضور گسترده و چشمگير در انتخابات حماسه اي ديگر را خلق ميكنند گفت:عمل به قانون و منویات رهبر معظم انقلاب ضمن خلق حماسه زیبا و ‌مصونیت در برابر هجمه توطئه‌های دشمنان، ‌عزت و سربلندی هر چه بیشتر نظام را به دنبال دارد/س.

برچسب ها: بامری ، اخلاق ، انتخاباتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.