آلبوم «بوم» اثر آهنگ ساز معاصر «حمید رضا دیبازر» با اجرای ارکستر فوژان شنبه 28 اردیبهشت ساعت 17در فرهنگ سرای ارسباران رونمايي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، این آلبوم که به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید تولید شده است شامل آثاری است كه با سازهای ایرانی ،کلاسیک و غیر ایرانی اجرا شده و داراي مضمون صلح جهانی با اجرای یک قطعه آوازی برمبنای اشعاری از حافظ و مولانا که خوانندگی آن را سالار عقیلی به عهده داشته است.
 آلبوم «بوم» با توجه به میل ترکیب سازهای گوناگون و المان های متنوع موسیقی از فرهنگ های مختلف،آهنگ سازی شده و در این اثر موسیقی سازی و باکلام در کنار هم قرار گرفته و به ارتباط انسان با هستی و انسان با انسان پرداخته است و «کوبان»،«سور بانگ»،«جنون»،«به سپیدی صلح»و......ازجمله قطعات اين اثر مي باشند.
همچنين نشست ماهانه هنرمندان موسيقي با حضور پيشكسوتان، استادان و علاقه مندان هنر موسيقي چهارشنبه 25 ارديبهشت ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود.
اين نشست چهارشنبه هاي آخر هر ماه به بررسي و تحليل آلبوم ها و كتاب هاي جديد منتشرشده در حوزه موسيقي، اجراي موسيقي و سخنراني هاي تخصصي موسيقي مي پردازد. 
علاقمندان جهت حضور در برنامه هاي ياد شده می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818تماس بگیرند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار